Specifikacijos

  • Tecniniai duomenys

    AUTOMOBILIO MATMENYS

    Info SWB LWB
    Ilgis mm 4972 5339
    Priekinė iškyša mm 1011 1011
    Ratų bazė mm 2933 3300
    Galinė iškyša mm 1028 1028
    Prošvaisa mm 242-282 241-275
    Įveikiama brasta mm 600 600
    Automobilio aukštis (nepakrauto) mm Žemas stogas 1972-2020 1976-2022
    Aukštas stogas 2332-2380 2336-2382
    Automobilio aukštis (pakrauto) mm Žemas stogas 1900-1937 1909-1947
    Aukštas stogas 2260-2297 2269-2307
    Plotis su veidrodėliais mm 2290 2290
    Plotis su užsilenkiamais veidrodėliais mm 2080 2080
    Plotis be veidrodėlių ir rankenėlių mm -94 1986 1986
    Atstumas tarp priekinių ratų mm 1736 1736
    Atstumas tarp galinių ratų mm 1720 1720




    KROVININĖ DALIS

    Info SWB LWB
    Maksimalus krovinio ilgis su pertvara mm Van 2555 2922
    mm DCiV 1577 1944
    Maksimalus krovinio ilgis su papildoma anga po keleivio
    sėdyne
    mm Van 3085 3452
    Naudingas krovininės dalies ilgis 1.2 m aukštyje mm Van 2443 2810
    Naudingas krovininės dalies ilgis 1.2 m aukštyje mm DCiV 1539 1906
    Maksimalus krovininės dalies ilgis mm Kombi 2550 2917
    Maksimalus krovininės dalies ilgis iki 2 sėdynių eilės mm Grindų lygyje 1165 1532
    Maksimalus krovininės dalies ilgis iki 2 sėdynių eilės mm Sėdynės aukštyje 985 1352
    Maksimalus krovininės dalies ilgis iki 3 sėdynių eilės mm Grindų lygyje 665 1032
    Maksimalus krovininės dalies ilgis iki 3 sėdynių eilės mm Sėdynės lygyje 485 852
    Euro padėklų kiekis mm Van 3 3
    Euro padėklų kiekis mm DCiV 1 2
    Naudingas krovininės dalies aukštis mm Žemas stogas 1406 1406
    Naudingas krovininės dalies aukštis mm Aukštas stogas 1766 1766
    Maksimalus krovininės dalies plotis tarp ratų arkų mm 1390 1390
    Maksimalus krovininės dalies plotis mm 1775 1775
    Papildomos angos po dviguba keleivio sėdyne talpa l 93 93
    Krovininės dalies tūris (SAE) m3 Van LR 5.95 6.83
    Krovininės dalies tūris (SAE) m3 Van HR TBC TBC
    Krovininės dalies tūris (SAE) m3 DCiV LR 3.47 4.35
    Krovininės dalies tūris (SAE) m3 DCiV HR TBC TBC
    Krovininės dalies tūris (VDA) m3 Van LR 5.35 6.23
    Krovininės dalies tūris (VDA) m3 Van HR TBC TBC
    Krovininės dalies tūris (VDA) m3 DCiV LR 3.17 TBC
    Krovininės dalies tūris (VDA) m3 DCiV HR TBC TBC
    Šoninių krovinių skyriaus durelių aukštis mm Žemas stogas 1320 1320
    Šoninių krovinių skyriaus durelių aukštis mm Aukštas stogas 1320 1320
    Šoninių krovinių skyriaus durelių plotis mm 1030 1030
    Galinių durų aukštis mm Žemas stogas 1340 1340
    Galinių durų aukštis mm Aukštas stogas 1681 1681
    Galinių durų plotis mm 1400 1400
    Pakrovimo aukštis mm Nepakrautas 534-583 533-589
    Pakrovimo aukštis mm Pakrautas 450-490 457-502
    Pakrovimo aukštis mm Nepakrautas 495-535 493-528
    Pakrovimo aukštis mm Pakrautas 439-469 441-470



    KITA

    Info SWB LWB
    Apsisukimo spindulys (nuo bortelio iki bortelio) m 15 plieniniai ratlankiai 10.9 12.2
    6 lengvo lydinio ratlankiai 11.6 12.8
    ECOnetic 11.6 12.8
    Sport 12.2 -
    Apsisukimo spindulys (nuo sienos iki sienos) m 15 plieniniai ratlankiai 11.55 12.75
    6 lengvo lydinio ratlankiai 12.15 13.41
    ECOnetic 12.15 13.41
    Sport 12.65 -
    Degalų bako talpa l 80 80



    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Galia ir ekonomija
    ford SUNAUDOKITE MAŽIAU DEGALŲ SU SISTEMA „Auto-Start-Stop"

    „Transit Custom" yra itin ekonomiškas – 6,6 litrų degalų pakaks nuvažiuoti 100 km. Išmetamų CO2 dujų kiekis gali siekti vos 172 g/km. Šiuos įspūdingus rezultatus užtikrina ekonomiškas variklis ir įvairios automobilyje įdiegtos „ECOnetic" technologijos.

    Automobiliui stovint ir varikliui veikiant tuščiąja eiga, pavyzdžiui, kai laukiate prie šviesoforo arba spūstyje, sistema automatiškai išjungia variklį nenutraukiant energijos tiekimo svarbiausioms sistemoms, pavyzdžiui, oro kondicionieriui ir radijo grotuvui) ir paleidžia jį, kai esate pasiruošę važiuoti. Ši sistema itin efektyvi, jei daugiausia laiko praleidžiate važinėdami mieste, kur ji sumažina degalų sąnaudas iki 10 % (miesto cikle).

    ford IŠMANESNIS BŪDAS ĮKRAUTI AKUMULIATORIŲ
    Skirtingai nuo įprastų sistemų, išmanioji regeneracinio įkrovimo sistema „Smart Regenerative Charging" krauna akumuliatorių tik tada, kai to reikia, ir, jei tik įmanoma, nekrauna jo, kai spaudžiate greičio pedalą. Tai leidžia sutaupyti dar daugiau degalų ir sumažinti išmetamų teršalų kiekį.
    ford PAVAROS PERJUNGIMO INDIKATORIUS, UŽTIKRINANTIS DEGALUS TAUPANTĮ PAVARŲ PERJUNGIMĄ

    Prietaisų skydelyje įsižiebusi lemputė praneša, kada reikia perjungti pavarą, siekiant užtikrinti maksimaliai veiksmingą degalų naudojimą. Tai paprastas, tačiau efektyvus būdas padidinti kiekvienos kelionės ekonomiškumą.


    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Vairavimas ir komfortas
    ford PAPRASTESNIS VAŽIAVIMAS ATBULINE EIGA SU GALINIO VAIZDO KAMERA
    Stulpeliai, šiukšlių dėžės, sienelės – viskas ekrane, integruotame į galinio vaizdo veidrodėlį: galinio vaizdo kamera rodo viską, kas yra už automobilio. Ji padės ne tik pastebėti objektus, kurių galėjote nepamatyti, bet ir pastatyti automobilį, nes ekrane nubrėš virtualias linijas, kurios užtikrins, kad tilptumėte net siauriausioje vietoje. Kad užtikrintų dar didesnį valdymo patogumą, sistema įsijungia automatiškai, kai įjungiate atbulinės eigos pavarą.
    ford JUTIKLIAI, LEIDŽIANTYS IŠVENGTI STRESO STATANT AUTOMOBILĮ
    Papildomai užsakomi atstumo jutikliai padeda nustatyti atstumą nuo Jūsų automobilio iki kliūčių, esančių prieš ar už Jūsų. Aptikę kliūtį, jutikliai įjungia garsinį signalą, kuris tampa vis intensyvesnis Jums artėjant prie kliūties. Ši funkcija numatyta tam, kad statydami automobilį jaustumėtės užtikrintai.
    ford LENGVESNIS MANEVRAVIMAS NAKTĮ
    Staigų posūkį nakties metu padės įveikti „Transit Custom" įdiegta funkcija „Cornering Light", posūkyje įjungianti papildomą atitinkamos pusės žibintą. Ši sistema įsijungia važiuojant mažesniu nei 30 km/val. greičiu, kai pasukamas vairas arba naudojamos posūkio signalo svirtelės. Speciali lemputė, įrengta priekinio žibinto viršuje, automatiškai įsijungia ir apšviečia atitinkamą kelio pusę bei pagerina matomumą. Taigi, manevrą atlikti bus paprasčiau.
    ford MAŽIAU VARGINANČIOS IR TAUPESNĖS KELIONĖS
    Pastovaus greičio palaikymo sistema „Cruise Control" su reguliuojamu greičio ribotuvu padeda automobiliui išlaikyti Jūsų pasirinktą ir iš anksto nustatytą greitį. Ši sistema leidžia taupyti degalus, mažina leistino greičio viršijimo tikimybę ir, kaip ir visos kitos pastovaus greičio palaikymo sistemos, išlaiko pastovų automobilio greitį už Jus, taigi Jums nebereikia dėl to rūpintis.
    ford

    Ford SYNC" - PAŽANGI LAISVŲ RANKŲ TECHNOLOGIJA

    Valdymo balsu funkcija „ Ford SYNC" leidžia reguliuoti muziką, skambinti ir atsiliepti į skambučius nenaudojant rankų – viską atliksite paprastomis balso komandomis. Pavyzdžiui, Jums tereiks ištarti „Skambinti į namus" ir sistema paskambins į Jūsų namus (jei namų telefono numeris yra Jūsų mobiliojo telefono kontaktų sąraše). Sistema gali perskaityti Jums atsiųstus trumpuosius pranešimus.

    SYNC taip pat leidžia klausytis muzikos, įkeltos į prietaisus, prijungtus prie USB jungties, arba į MP3 / „iPod" grotuvą. Leiskite muziką iš savo mobiliojo telefono ir valdykite funkcijas balsu. Taigi rankas visada laikysite ant vairo ir nenuleisite akių nuo kelio.

    Automobilyje įrengta dar viena svarbi – skubios pagalbos – funkcija. Jei Jūsų mobilusis telefonas prijungtas prie SYNC sistemos, ši technologija pasinaudos juo ir iškvies skubios pagalbos tarnybas, nustačiusi, kad Jūs patekote į avariją.

    ford NAUJOS PATOGESNĖS PRIEKINĖS SĖDYNĖS
    Standartinė vairuotojo sėdynė ir vairas reguliuojami įvairiai, taigi atrasite Jums patogią vairavimo padėtį. Sėdynėje taip pat integruota parankė. Be to, pirkėjai gali rinktis su reguliuojama juosmens atrama sėdynes, šildomas priekines sėdynes ir elektra reguliuojamą vairuotojo sėdynę. Dar viena svarbi ir patogi ypatybė – sėdynės yra itin patvarios ir atsparios dėvėjimuisi.
    ford VALYTUVAI, AUTOMATIŠKAI REAGUOJANTYS Į LIETŲ
    Valytuvai su lietaus jutikliais pradeda veikti vos tik aptinka drėgmę ant priekinio stiklo. Valytuvų veikimo greitis automatiškai nustatomas taip, kad jie susidorotų su bet kokio intensyvumo krituliais. Galite rinktis iš šešių jautrumo lygių, t. y. nustatyti, kiek drėgmės turi susikaupti ant priekinio stiklo tam, kad įsijungtų valytuvai. Valytuvus su lietaus jutikliais galite rinktis, jei įrangos komplekte numatyti automatiniai priekiniai žibintai (žr. toliau).
    ford PRIEKINIAI ŽIBINTAI ĮSIJUNGIANTYS TADA, KAI REIKIA
    "Transit Custom" įrengti jutikliai, reaguojantys į šviesos intensyvumo sumažėjimą ir įjungiantys priekinius žibintus, kad būtų geresnės vairavimo sąlygos prieblandoje. Žibintai taip pat įsijungia įvažiavus į tunelį. Automatinius priekinius žibintus galite rinktis, jei įrangos komplekte numatyti valytuvai su lietaus jutikliais (žr. viršuje).
    ford

    ŠILDOMAS PRIEKINIS TIKLAS „Quickclear" LEIS UŽMIRŠTI LEDO GRANDIKLĮ

    Tiesiog paspauskite mygtuką ir integruoti kaitinimo elementai greitai ištirpdys ledą ar sniegą, taigi Jums nebereikės jo grandyti patiems (įranga pasirenkama).
    ford SISTEMA "FORD EASY-FUEL" - PAPRASTAM DEGALŲ PILDYMUI
    Su šia sistema beveik neįmanoma įpilti ne tos rūšies degalų, nes netinkamas antgalis tiesiog netilps į bako angą. Sistema „Ford Easy-Fuel" yra be dangtelio, taigi Jums nebereikės teptis rankų.
    ford VAŽIUOKITE MALONIAI SU PUIKIAI SUBALANSUOTA VAŽIUOKLE
    Kruopščiai subalansuota važiuoklė, užtikrinanti didesnį priekinės ir galinės ašies standumą, pasižymi puikiu stabilumo ir kontrolės lygiu. Viso to teikiama nauda – optimaliai standi konstrukcija.
    ford MAKSIMALUS SUKIBIMAS DIDESNEI KONTROLEI
    Sukimo momento paskirstymo sistema „Torque Vectoring Control" reaguoja į sukibimą su kelio paviršiumi 100 kartų per sekundę (t. y. 33 kartus greičiau nei spėjate sumirksėti). Naudodama surinktą informaciją sistema harmoningai paskirsto priekiniams ratams tenkantį sukimo momentą, taigi užtikrina maksimalų sukibimą ir valdymo tikslumą bei padeda vairuotojui įveikti posūkius ir kelio vingius.


    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Saugumas
    ford SKUBI PAGALBA ĮVYKUS AVARIJAI
    Mažai tikėtinu avarijos atveju, sistemos „ Ford SYNC" apdovanojimų pelniusi skubios pagalbos funkcija „Emergency Assistance" aktyvuojama iššovus oro pagalvei arba atsijungus degalų siurbliui. Jei Jūsų mobilusis telefonas sujungtas su SYNC sistema, technologija pasinaudos juo, susisieks su skubios pagalbos tarnybomis ir suteiks svarbiausią informaciją, pavyzdžiui, Jūsų buvimo vietos GPS koordinates, bei galimybę Jums kalbėti patiems. Skubios pagalbos funkcija „Emergency Assistance" pelnė „Global Mobile Awards 2012" apdovanojimą geriausios automobiliams skirtos mobiliosios inovacijos kategorijoje.
    ford PAPILDOMA KONTROLĖ PAJUDANT IŠ VIETOS ĮKALNĖJE
    Pagalbinė sistema „Hill Start Assist" laikinai neleidžia automobiliui riedėti atgal, kai pradedate judėti iš vietos įkalnėje. Technologija išlaiko slėgį stabdžių sistemoje iki 3 sekundžių, taigi duoda Jums daugiau laiko ir suteikia didesnių galimybių viską kontroliuoti, kai perkeliate koją nuo stabdžių ant greičio pedalo. Ji taip pat naudinga stabdant ir pajudant iš vietos ant slidaus paviršiaus.
    ford ESP PADEDA IŠLAIKYTI KONTROLĘ, NEPRIKLAUSOMAI NUO KELIO SĄLYGŲ
    Elektroninė stabilumo programa (ESP) nuolat stebi automobilio būseną. Ji aptinka bet kokius nukrypimus nuo pasirinktos kelio juostos, pavyzdžiui, kai automobilis pradeda slysti, ir automatiškai koreguoja automobilio padėtį kelyje, padėdama išlaikyti kontrolę. Ši technologija taip pat padeda sumažinti stabdymo kelią nenumatytais atvejais.
    ford KONTROLĖ, PRISITAIKANTI PRIE APKROVOS
    Kontrolės sistema „Load Adaptive Control" (LAC) reguliuoja elektroninio stabilumo programą priklausomai nuo bendros „Transit Custom" vežamos masės. Tai užtikrina kontrolę važiuojant tiek tuščiu, tiek keleivių pilnu automobiliu.
    ford NUOLATINĖ APSAUGA NUO APVIRTIMO
    Sistema „Roll-over Mitigation" (ROM) stebi „Transit Custom" būseną ir aptinka pavojingas vairavimo sąlygas, dėl kurių automobilis gali apvirsti. Tuomet sistema aktyvuoja ESP, kuri padeda kontroliuoti greitį ir atkuria automobilio stabilumą.
    ford PRIEKABA SAUGIAI LIKS KELIO JUOSTOJE
    Sistema „Trailer Sway Assist" (TSA) nustato, kada priekaba pradeda vinguriuoti arba siūbuoti, ir sumažina „Transit Custom" greitį išspręsdama problemą bei užtikrindama didesnę priekabos vilkimo kontrolę. Ji sulėtina automobilio greitį sumažindama variklio sukimo momentą ir palaipsniui didindama visų ratų stabdžių slėgį.
    ford MAKSIMALUS SUKIBIMAS MINIMALIOMIS PASTANGOMIS
    Mūsų pažangioji sukibimo kontrolės sistema „Traction Control System" (TCS) neleidžia ratams prasisukti ir užtikrina patikimiausią sukibimą, našumą bei stabilumą tuomet, kai labiausiai reikia. Sistema nuolat stebi ir reguliuoja kiekvienam automobilio ratui tenkančią galią, užtikrindama maksimalų kontaktą ir sukibimą didinant greitį.
    ford SAUGUS PILNO IR TUŠČIO AUTOMOBILIO STABDYMAS
    „Transit Custom" įrengta stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) ir elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo (EBD) technologija tinkamai paskirsto priekinių ir galinių ratų stabdymo jėgą, priklausomai nuo vežamų keleivių masės. Taip užtikrinamas veiksmingas stabdymas ir vairavimo stabilumas, kurie ypač svarbūs stabdant įpusėjus posūkį, taip pat ši technologija sutrumpina stabdymo kelią bet kokiomis sąlygomis.
    ford PAPILDOMA GALIA AVARINIAM STABDYMUI
    Avarinio stabdymo sistema „Emergency Brake Assist" (EBA) padeda pasiekti maksimalų automobilio stabdymo veiksmingumą avarinėse situacijose. Sistema nustato stabdžių slėgį, susidariusį Jums įspaudus stabdžių pedalą, ir, jei reikia, automatiškai jį padidina. Jūsų stabdymo kelią dar labiau sutrumpina naujoji sistema „Hydraulic Rear Boost" avarinio stabdymo metu, kai įsijungia ABS sistema, padidinanti galinių stabdžių slėgį.
    ford PATOBULINTA ORO PAGALVIŲ SISTEMA
    Naujajame „Transit Custom" įrengtos langų, vairuotojo, keleivių ir šoninės oro pagalvės ir naujausia jų aktyvavimo sistema – visa tai yra standartinės įrangos dalis.
    ford
    MAKSIMALI APSAUGA, KURIĄ UŽTIKRINA ITIN TVIRTA KĖBULO KONSTRUKCIJA
    Naujojo „Transit Custom" kėbulo konstrukcijoje yra dalių iš itin didelio tvirtumo boro plieno. Dalys, pagamintos iš boro plieno ir kitų itin didelio tvirtumo plieno rūšių, sudaro daugiau nei 40 procentų kėbulo konstrukcijos, įskaitant keleivių salono dalis. Taigi automobilis yra itin lengvas, tačiau atsparus smūgiams. Mes taip pat pagerinome kėbulo konstrukcijos dizainą – tam sukūrėme daugiau nei 4 500 kompiuterinių modelių ir atlikome 30 automobilio susidūrimo bandymų.


    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Kėbulo tipai

    Naujasis „Ford Transit Custom"

    Pasirinkite trumpą arba ilgą ratų bazę.


    Skirtingi „Ford Transit Custom" kėbulo tipai gali būti ant ilgos arba trumpos ratų bazės. Pasirinkite jums tinkamiausią versiją. Visi modeliai itin sumiai suprojektuoti ir pasižymi išskirtiniu dėmesiu komfortui bei praktiškumui.


    DOUBLE CAB IN VAN

    ford ford ford ford


    KOMBI

    ford ford ford ford


    VAN

    ford ford


    SUSISIEKITE SU MUMIS

Bookmark & Share