„Ford C-MAX” - Lietuvos metų automobilis 2011!

4-ąjį kartą surengtuose Lietuvos metų automobilio rinkimuose nugalėjo „Ford C-MAX”

 

Gruodžio 15 dieną tiesiogine transliacija iš LNK studijos finišavo Lietuvos žurnalistų autoklubo jau keturioliktą kartą paeiliui surengtas konkursas „Metų automobilis 2011“, kuriame šiemet dalyvavo 32 naujausi, Lietuvą ką tik pasiekę automobiliai.

 

Visus ateinančius metus Lietuvos „Metų automobiliu“ bus tituluojamas 46 balus surinkęs ir laurus nuskynęs „Ford C-Max" vienatūris, kuris nepaprastai atkaklioje kovoje, savo verdiktą paskelbus tik paskutiniajam iš devynių vertinimo komisijos narių, 4 balų persvara aplenkė antrąją vietą užėmusią „Opel Meriva".

 

Trečioje vietoje liko itin aktyviai konkurse šiemet dalyvavusių „Nissan“ atstovų, kurie renginiui pristatė net 9 modelius, naujausias, nepalikęs abejingų automobilis „Nissan Juke“ (35 balai), o ketvirtoji vieta atiteko stilingajam 5 serijos BMW, nuo trečiojo prizininko atsilikusiam vos 3 balais.

 

Naujausias italų automobilių gamintojų kūrinys „Alfa Romeo Giulietta“ ir į finalinį septynetuką patekęs vienas korėjiečių atstovas „Kia Sportage“ pasidalijo po 26 balus, tačiau daugiau geresnių vietų surinkusiam itališkam modeliui atiteko penktoji vieta.

 

Septynetuką su 18 balų užbaigė „Dacia Duster“.

 

Apsispręsti nebuvo lengva

 

„Atrodo, jog neprašovėme,- tik nuaidėjus paskutiniam pirmą kartą šių konkursų istorijoje surengtos tiesioginės finalo televizijos transliacijos akordui ištarė renginį organizavusio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Nors apsispręsti šiemet buvo ko geriausia sunkiausia. To priežastis – lygiaverčiai, universalūs, funkcionalūs automobiliai. Tai iliustruoja ir toks faktas, kad net šeši komisijos nariai geriausiam automobiliui skyrė didžiausią 6 balų įvertinimą, du - po 7 ir tik vienas geriausią automobilį išdrįso vertinti 8 balais“.

 

Autoklubo prezidentą palaikė ir „Lietuvos ryto“ žurnalistas Mindaugas Grinius, vertinimo komisijoje dirbantis nuo pat pirmojo tokio konkurso, surengto dar 1997 metais, kurio nuomone šiemet rinkimuose nebuvo aiškaus favorito.

 

„Vertindama pirmenybę teikiau aiškiam kriterijui: ar automobilis kuo nors stebina, ar yra išskirtinis ir ar bent patraukia dėmesį gatvėje", - paslapties kam teikė prioritetus neslėpė vienintelė dailiosios lyties atstovė vyriškoje vertinimo komisijoje, žurnalo „Laima“ vyriausioji redaktorė Gitana Bukauskienė.

 

Komisijos daugumos nuomone šiemetinis finalinis konkurso septynetukas gana taikliai atspindi paskutiniąsias automobilizmo tendencijas Europoje, nes jame tik du tradicinių kėbulo formų – sedano ir hečbeko – automobiliai. Tai 5 serijos BMW ir „Alfa Romeo Giulietta". Kiti – net trys kompaktiniai miesto tipo visureigiai ir du vienatūriai.

 

Ketvirtoji „Ford“ pergalė

 

Laimėję šią pergalę „Ford“ atstovai Lietuvoje tapo vieninteliais „Metų automobilio“ konkursų lyderiais. Iki šiol po tris pergales jie buvo pelnę su „Škoda“.

 

1999-ųjų „Metų automobiliu“ nominuotas „Ford Focus“, 2001-ųjų – „Ford Mondeo“, o 2007-ųjų – „Ford S-Max“.

 

„Dėkoju ir sveikinu žurnalistų autoklubo vertinimo komisiją, pasirinkusią tikrai teisingą sprendimą, dėl kurio niekad neteks gailėtis“, - rankose laikydamas pagrindinį trofėjų, liudijantį „Ford C-Max“ sėkmę, sakė automobilį pristačiusios „Inchcape Motors" vadovas Donatas Stanionis.

 

Tai buvo ne vienintelis „Ford" atstovų triumfas „Metų automobilio 2011“ finale. „Jaguar XJ“ - brangiausias ir solidžiausias konkursui pateiktas automobilis, kainuojantis 272 tūkstančius litų, - pelnė tradicinę dienraščio „Lietuvos rytas“ nominaciją geriausiam verslo klasės automobiliui.

 

Prizą atsiėmusio „Inchcape Motors“ pardavimų vadovo Vitoldo Miliaus nuomone, tai visiškai naujas „Jaguar“, kuriame harmoningai dera klasikiniai stiliaus elementai, aukštos klasės apdailos medžiagos ir naujausios technologijos. Jo nuomone, tai vertas šios nominacijos automobilis, pirkėjams siūlomas su galingais ir taupiais varikliais, ilga arba trumpa ratų baze bei įspūdinga standartine įranga. Konkursui pristatyta versija su 3 litrų dyzeliniu varikliu, kuris 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia vos per 6,4 sekundės ir naudoja tik 7 litrus dyzelino.

 

Kazimierui Vasiliauskui jau antrus metus iš eilės atiteko „Metų vairas“, kurį Lietuvos žurnalistų autoklubas tradiciškai skiria užsienyje labiausiai Lietuvą garsinusiam automobilių lenktynininkui.

 

Šaltinis: Lietuvos žurnalistų autoklubas. Daugiau informacijos - www.pressauto.lt

 

Grįžti atgal

 


Bookmark & Share