„Vilniaus Vista” salone – skirtingų šimtmečių nugalėtojai

„Vilniaus Vista“ salone – „Lietuvos metų automobilis 2011“ – naujasis „Ford C-MAX“ pirmą kartą eksponuojamas kartu su legendiniu „Ford Model T“ – automobiliu, „susodinusiu“ pasaulį ant ratų

 

14-ąjį kartą surengtuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose šiemet dalyvavo net 32 pretendentai. Įspūdingą pergalę pelnęs naujasis „Ford C-MAX“ tapo ketvirtuoju „Ford“ modeliu, tapusiu „Lietuvos metų automobiliu“.

 

Pirmą kartą salone kartu su naujuoju nugalėtoju eksponuojamas legendinis „Ford“ modelis, „susodinęs“ pasaulį ant ratų – „Ford Model T“. 1908 metų spalio 1-ąją dieną sukurtas pirmasis ,,Model T“, skirtas pardavimui. ,,Model T“ buvo pirmasis nebrangus, masiškai gaminamas automobilis turintis standartines, sukeičiamas detales.

 

„Ford“ kompanija išlaiko šią kryptį jau daugiau nei šimtą metų: gaminti patikimus, prieinamus, saugius automobilius, kuriais mėgautųsi kiekvienas.

 

Naujasis „Ford C-MAX“ – įvertintas ekspertų

 

Stilingas ir patrauklus C-MAV (angl. "compact multi-activity vehicle") segmento automobilis pasižymi išskirtinėmis technologinėmis naujienomis: tai nauji "EcoBoost" 1,6 benzininiai varikliai su turbina, išvystantys 150 ir 180 AG galią ir suvartojantys mažai degalų, automatinė parkavimo sistema, vairuotojo įspėjimo ir budrumo sekimo sistemos, gausi saugumo ir patogumo įranga ir kt.

 

Įnešdamas į daugiafunkcinių automobilių segmentą naujo lygmens stilių ir atraktyvumą, naujasis "Ford C-MAX" sukurtas ant viso pasaulio rinkoms skirtos C segmento platformos.

 

Visus ateinančius metus „Lietuvos metų automobiliu 2011“ bus tituluojamas laurus nuskynęs „Ford C-Max" vienatūris, kuris nepaprastai atkaklioje kovoje, savo verdiktą paskelbus tik paskutiniajam iš devynių vertinimo komisijos narių, 4 balų persvara aplenkė kitus dalyvius.

 

„Ford Model T“ – pripažintas šimtmečio automobiliu

 

„,Model T“ turėjo 4 cilintrų variklį, išvystantį 20 AG bei pasiekiantį apie 72 km/val. per valandą greitį. Automobilis svėrė apie 1200 svarų ir nuvažiuodavo 13-21 mylią su galonu degalų. 1913 m. „Model T” sukėlė perversmą, kai buvo pradėta konvejerinė gamyba. Daugiau nei 15 milijonų „Model T“ buvo parduota iki 1927 m. gegužės 26 dienos, kai ceremoningai buvo pranešta apie oficialią ,,Model T“ gamybos pabaigą.

 

Henris Fordas vadino „Model T“ universaliu, mažai kainuojančiu, patikimu automobiliu, kurio paprasta priežiūra ir kuris galėjo sėkmingai vežti per bet kokius kelius. 1999 metų gruodžio 18 dieną „Model T“ buvo paskelbtas „Šimtmečio automobiliu“ („Car of the Century“). Komisiją sudarę 133 automobilių žurnalistai ir ekspertai nuo 1996 metų rinkosi iš 700 kandidatų.

 

„Vilniaus Vista” salone Vilniuje (Laisvės pr. 137) eksponuojamas automobilis „Ford Model T“:

 

1915, JAV
Variklis Keturtaktis
Variklio darbinis tūris 2850 cm3
Variklio aušinimas Skysčiu
Pavarų dėžė 2 laipsnių
Maksimalus greitis ~72 km/val.

 

Kviečiame apsilankyti ir apžiūrėti nugalėtojus iš arčiau.

 

Grįžti atgal

 



Bookmark & Share