„Ford“ nespėja gaminti „EcoBoost“ variklių

Po to, kai „Ford“ 2010 metais rinkai pasiūlė 1,6 l „EcoBoost“ serijos variklius, pastaruosius gaminanti įmonė Bridžende dirba be pertraukų – nuo to laiko parduota jau daugiau nei 50 tūkstančių automobilių su šio modelio varikliais, o paklausa neslopsta.

 

Galingas, taupus ir draugiškas aplinkai variklis montuojamas net šešiuose „Ford“ modeliuose: „Focus“, „Mondeo“, „C-MAX, „Grand C-MAX“, S-MAX ir „Galaxy“.

 

„Paklausa šiems varikliams viršija mūsų fizinius gamybos pajėgumus, todėl šiuo metu ieškome būdų didinti gamybos apimtis“, - sako Bridžendo variklių gamyklos vadovas Kieranas Cahillas.

 

Nepaisant palyginti nedidelio darbinio tūrio, „EcoBoost” varikliai pasižymi įspūdinga galia. „Ford Focus“ 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 7,9 sekundės, o automobilio maksimalus greitis siekia 222 km/h, tačiau vidutinės degalų sąnaudos yra vos 6 litrai benzino 100 kilometrų kelio. Taupyti padeda ir „Auto-Start-Stop“ sistema, automatiškai išjungianti variklį automobiliui sustojus.

 

Netgi masyvus šeimos automobilis „Ford Galaxy“, varomas šio 160 AG variklio, šimtui kilometrų sunaudoja tik 7,2 litro degalų, nepaisant to, kad jo dinaminės savybės išlieka labai geros – 100 km/h greitį „Galaxy“ pasiekia per mažiau nei 10 sekundžių.

 

Maža CO2 emisija pasiekiama naudojant tokias progresyvias sistemas kaip jau minėta „Auto-Start-Stop“ arba radiatoriaus grotelių valdymo sistema „Active Grille Shutter“. Daug nematomo darbo nudirba unikali elektroninė variklio procesų valdymo sistema, kuri fiksuoja kintamo vožtuvų reguliavimo sistemos Ti-VCT, turbinos slėgio kitimo, elektroninės droselio sklendės padėties, uždegimo laiko, kuro purkštukų slėgio ir kitų svarbių procesų duomenis milijoną kartų per sekundę.

 

Naujojo „Ford Focus“ su „EcoBoost“ varikliu anglies dvideginiu taršos rodiklis siekia 139 g/km, „Mondeo“ – 149 g/km. Tai – puikūs rodikliai, pasiekti neaukojant dinaminių automobilių savybių.

 

„Tiesą sakant, „Ford EcoBoost“ benzininiai varikliai klientams suteikia daugumą privalumų, kuriais pasižymi naujausi dyzeliniai varikliai. Tarp jų galiu paminėti įspūdingą trauką esant mažiems variklio sūkiams ir nedidelę CO2 emisiją. Tuo pat metu išlieka azartiškas vairavimas aukštesniame sūkių diapazone ir nedidelė paties variklio kaina – tai, kas būdinga benzininiams varikliams“, - pažymėjo „Ford of Europe“ variklių plėtros vadovas Grahamas Hoare.

 

Grįžti atgal

Bookmark & Share