„Ford Vertrek” konceptas: glotnesnio, sportiškesnio ir stilingesnio kompaktinio SUV automobilio vizija

„Ford Vertrek“ konceptas atskleidžia kompanijos ambicijas, koks bus kitos kartos pasauliui skirtas SUV modelis: ir išvaizdus, ir efektyvus

 

2011 m. sausio mėnesį Detroite vykstančioje Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje „Ford“ pristatė stilingo kompaktinio SUV klasės automobilio viziją. „Ford Vertrek“ konceptas atskleidžia kompanijos ambicijas, koks bus kitos kartos pasauliui skirtas SUV modelis: ir išvaizdus, ir efektyvus.

 

„Ford Vertrek” konceptas sukurtas ant viso pasaulio rinkoms skirtos „Ford” C segmento platformos, kurios pagrindu gaminama naujojo „Ford Focus” bei naujojo „Ford C-MAX” gama. Koncepcinis modelis išreiškia kompanijos viziją, kurioje aukščiausio lygio dizainas ir inžineriniai sprendimai patenkina būsimus SUV pirkėjus visame pasaulyje.

 

Mažiausiai 10 naujų modelių bus gaminami ant C segmento platformos, kuri pakeičia tris regionams skirtas platformas. Iki 2012 m. ant naujosios platformos bus pagaminta apie 2 milijonus automobilių, tad viso pasaulio pirkėjai galės mėgautis naujousiomis technologijomis ir automobilių savybėmis, įprastai diegiamomis tik „premium” klasės automobiliuose.

 

Kompaktinių SUV (angl. „Sport utility vehicle”) segmentas yra vienas didžiausių, labiausiai konkurencingas ir greičiausiai augantis – daugiau nei dvigubai išaugęs segmentas nuo 2000 m. JAV. Europoje šis segmentas augo daugiau nei 200% nuo 2000 m.

 

Sportiškas, glotnus „Ford Vertrek” konceptas tęsia „Ford” pasaulinę kinetinio dizaino filosofiją. Išraiškinga ir nuolat vystoma dizaino kalba siekia parodyti automobilius judesyje, net kai jie nejuda. Koncepcinis modelis tęsia itin efektyvių ir ekonomiškų, draugiškų aplinkai variklių idėją – naujasis SUV taps serijiniu modeliu ir turės „EcoBoost” turbo benzininių bei „TDCi” turbo dyzelinių variklių gamas, derinamas su „Ford Auto-Start-Stop” technologija.

 

Automatinė „Ford Auto-Start-Stop” sistema užtikrina žymiai mažesnes degalų sąnaudas bei CO2 emisiją. Pagrinde važinėjant mieste, praleidžiant daug laiko kamščiuose, sutaupoma net iki 10% degalų. Sistema užveda automobilį per 0,3 sekundės – tai itin tylus, lengvas ir nepastebimas užvedimas.

 

Išmanaus atsinaujinančio krovimo sistema (angl. „Smart regenerative charging”) paverčia automobilio kinetinę energiją elektros energija papildomai nenaudojant degalų. Automobiliui riedant ar jį stabdant, sistema padidina generatoriaus galingumą. „Laisva” elektros energija panaudojama įkrauti akumuliatorių, taigi gali būti panaudota vėliau, kuomet „Auto-Start-Stop” sistema išjungia variklį, o visos kitos sistemos veikia (audio įranga, žibintai, oro kondicionierius ir kt.).

 

„Ford Vertrek” pripažintas gražiausiu parodos konceptu.

 

Grįžti atgal

 




Bookmark & Share