Aukščiausią saugumo įvertinimą pelnęs pikapas Lietuvoje pasirodys vasarį

Šią savaitę „Ford Ranger“ tapo pirmuoju pikapu, Europos naujų automobilių vertinimo programos „Euro NCAP“ vertinimų įstorijoje, pelniusiu aukščiausią saugumo įvertinimą – penkias žvaigždutes.

 

Vienintelio oficialaus „Ford Motor Company“ atstovo Lietuvoje „Inchcape Motors“ salonuose trečiosios kartos „Ford Ranger“ pikapai pasirodys maždaug po trijų mėnesių. Tikimasi, kad naujojo „Ford Ranger“ kainų ribos smarkiai nesikeis. Šiuo metu pigiausios komplektacijos pikapą galima įsigyti už maždaug 70 tūkst. litų.

 

Šią savaitę „Ford Ranger“ tapo pirmuoju pikapu, Europos naujų automobilių vertinimo programos „Euro NCAP“ vertinimų įstorijoje, pelniusiu aukščiausią saugumo įvertinimą – penkias žvaigždutes.

 

„Euro NCAP“ vertintojai pripažįsta, kad įsimintiniausią šuolį link penkių žvaigždučių padarė būtent „Ford Ranger“ kūrėjai ir šis automobilis visose vertinimo kategorijose įvertintas labai gerais balais.

 

Važiuojančio automobiliu suaugusio žmogaus saugumas įvertintas 96%, o vaiko – 86%.

 

O 81% pėsčiųjų saugumo įvertinimas yra aukščiausias balas suteiktas pikapams per visą „Euro NCAP“ istoriją ir, pasak vertintojų, nuo dabar jis tampa standartu.

 

Toks geras pėsčiųjų saugumo rezultatas buvo gautas „Ford Ranger“ inžinieriams patobulinus automobilio priekinę dalį, kuri sugeria smūgio energiją ir apsaugo pėstįjį nuo rimtų sužalojimų. Pasak „Euro NCAP“ generalinio sekretoriaus Michielio van Ratingeno, šitaip apsaugodamas pėstįjį „Ford Ranger“ be jokios abejonės pakėlė pikapų saugumo kartelę į aukštesnį lygį.

 

Pastaruoju metu automobilių gamintojai pastebi, kad atsigauna pikapų rinka, nes pasigirstant vis daugiau nuogastavimų dėl klimato kaitos, ekonomijos kriterijų keičia tinkamumo oro sąlygom kriterijus, o keturių varomų ratų pikapai - itin tinkami sudėtingoms ir dažnai besikeičiančiom klimato sąlygoms. „Fordas“ į šį rinkos segmentą ateina su naujuoju itin saugiu „Ford Ranger Doublecab“.

 

Šio automobilio dizaineris Craigas Metrosas, amerikietis gyvenantis Melburne, visus naujuosius Ranger klasės ir JAV „Ford“ pranašumus praktiškai pritaikė Europos sąlygoms ir poreikiams ypatingą dėmesį skyręs automobilio aerodinaminėms savybėms.

 

Europinis „Ford Ranger Doublecab“ – 100 mm siauresnis nei dauguma jo konkurentų. Automobilio salonas erdvus, jame gerai jausis ir 1,90 metrų ar aukštesnis vairuotojas. Tai automobilis, puikiai atlaikęs blogų kelių testą. Jo moderniausia visų keturių varomų ratų jėgos paskirstymo ir elektroninė važiuoklės reguliavimo sistema bei nusileidimo sistema „Hill Discent Control“ garantuoja, kad automobilį puikiai valdys ir neturintis patyrimo vairuotojas.

 

Lietuvoje „Ford Ranger“ priskiriamas komercinės paskirties automobilių klasei, todėl jį įsigijant pridėtinės vertės mokestis gali būti įtrauktas į atskaitą.

 

Grįžti atgal

 


Bookmark & Share