„Ford C-MAX“ ir „Grand C-MAX“ - garsusis 1 litro „EcoBoost” variklis

Geriausiu metų varikliu išrinktas „EcoBoost“ užtikrins vienatūriams taupiausių savo klasėje vardą

 

Nuo šių metų spalio „Ford of Europe“ rinkai pasiūlys „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ automobilius, kuriuose montuojamas 2012 m. geriausiu pripažintas variklis - 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“. Geriausio metų variklio ir vienatūrių segmento automobilių kombinacija leidžia būti lyderiais tarp šios klasės automobilių: efektyviausiai naudoti degalus ir užtikrinti mažiausią CO2 taršą.

 

„Ford“ klientai, norintys pirkti „Ford C-MAX“ ar „Ford-C-MAX“ galės pasirinkti „EcoBoost“ - „Tarptautinio metų variklio“ - norimą galios versiją: 100 AG arba 125 AG.

 

„Ford C-MAX“ 1 litro „EcoBoost“ variklis sunaudoja 5,1 l/100 km benzino, o jo CO2 emisija sieks 117 g/km, nepriklausomai nuo galios, tuo tarpu „Ford Grand C-MAX“ atitinkami parametrai: 5,2 l/100 km ir 119 g/km CO2.

 

„Žmonės myli šį variklį – jam veikiant norisi šypsotis ir jis sunaudoja labai mažai degalų“, - sako Roelantas de Waardas, ”Ford of Europe“ viceprezidentas. – „Ford Focus“ su šiuo varikliu yra labai populiarūs, todėl tikslinga „EcoBoost“ variklį įdiegti „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ modeliuose ir kuo greičiau juos pasiūlyti rinkai“.

 

Nuo 2010 m., kai Europoje buvo pradėtos pardavinėti paskutiniosios kartos „C-MAX“ ir „Grand C-MAX“, „Ford“ šioje rinkoje pardavė daugiau kaip 200.000 šių automobilių. Planuojama, kad šiemet „Ford“, rinkai pasiūlęs „Ford C-MAX“ ir „Ford-C-MAX“ su 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliais, užims didžiausią vienatūrių segmento rinkos dalį nuo pat 2003-ųjų, kai pradėjo pardavinėti originalųjį „Ford C-MAX“.

 

Trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininiam varikliui taupiau naudoti degalus padeda turbokompresorius, tiesioginis įpurškimas, reguliuojamas įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų atsidarymo ir užsidarymo laikas. Šie varikliai gaminami „Ford“ gamyklose Kelne, Vokietijoje ir Krajovoje, Rumunijoje.

 

Kai „Ford“ Europai pasiūlė „Ford Focus“ modelį su 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu, per pirmąjį mėnesį šį automobilį užsisakė daugiau kaip 4700 pirkėjų, ir tai sudarė maždaug ketvirtį „Focus“ pardavimo apimčių Europoje. Iš viso Europoje „Ford“ savo automobilius parduoda 19 šalių.

 

„Ford“ prognozuoja, kad iki 2025 m. „EcoBoost“ varikliai bus įmontuoti daugiau nei pusėje visų automobilių, gaminamų Europos rinkai. „EcoBoost“ varikliai taip pat bus 1,6 litro ir 2 litrų darbinio tūrio.

 

Naujuose „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ automobiliuose įdiegta ir daugiau naujovių - tai Komunikacijos sistema SYNC su saugumo sistema „Emergency Assistance” bei pažangiosios saugumo ir pagalbos vairuotojui technologijos, tarp jų - aktyvi stabdžių sistema (Active City Stop), eismo juostos laikymosi (Lane Keeping Aid), perspėjimo nukrypus nuo juostos (Lane Departure Warning), automatinių ilgųjų šviesų (Auto High Beam), vairuotojo budrumo (Driver Alert) ir kelio ženklų atpažinimo „Traffic Sign Recognition“ sistemos.

 

Pirkėjai taip pat galės pasirinkti modelius su nematomos zonos stebėjimo sistema „BLIS“ ir elektra valdomomis galinėmis durimis bei stilingą naują „Burnished Glow“ spalvą.

 

Visi Europos rinkai skirti „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ automobiliai yra pagaminti „Ford“ gamykloje Valensijoje, Ispanijoje.

 

Grįžti atgal

 


Bookmark & Share