„Ford Fiesta“ – populiariausias Europoje mažas automobilis

Populiarumą dar padidins modifikacija su geriausiu pasaulyje varikliu ir automatine pavarų dėže.

 

„Ford Fiesta“ ir rugsėjį buvo geriausiai parduodamas mažos klasės automobilis Europoje – per mėnesį koncerno atstovai pardavė 33,561 tūkst. mašinų. Sėkmingas rugsėjis padėjo „fiestai“ išlikti ir devynių mėnesių pardavimo lyderiu savo klasėje. Iš viso per 9 mėnesius Europoje parduota 222 184 „Fiesta“ ir tai yra antras geriausias rezultatas apskritai. Tokius duomenis paskelbė rinkos stebėsenos bendrovė „JATCO Dynamics“.

 

Didžioji Britanija išliko didžiausia „Fiesta“ rinka – per devynis mėnesius čia parduota 96 000 automobilių. Po jos rikiavosi Vokietija, Italija, Prancūzija ir Ispanija. Tarptautinės automobilių registracijos agentūros „Polk“ duomenimis, „Fiesta“ ir pasaulyje tapo geriausiai parduodamu savo klasės modeliu – iš viso per 9 mėnesius parduota 356 434 vienetai.

 

Šiuo metu galima užsakyti „Fiesta“ su 7 skirtingomis jėgainėmis, kurių anglies dvideginio emisija neviršija 100 g/km. Tarp siūlomų variklių yra ir geriausiu pasaulyje dvejus metus paeiliui išrenkamas 1 l darbinio tūrio „EcoBoost“. Viena jo versija – 100 AG galios – pradėta siūlyti sukomplektuota su naujausia šešių laipsnių dviejų sankabų automatine pavarų dėže „PowerShift“. Tai pirmasis mėginimas sujungti „EcoBoost“ ir „PowerShift“ technologijas ir, atrodo, labai vykęs – „Fiesta“ su tokia jėgaine suvartoja vos 4,9 litro benzino 100 kilometrų kelio.

 

„Naujausi skaičiai akivaizdžiai byloja, kad jaudinančio dizaino, technologiškai labai progresyvi ir efektyvi kasdieniame naudojime „Fiesta“ labai patiko Europos klientams. „EcoBoost“ ir „PowerShift“ suporavimas taps dar vienu papildomu akstinu renkantis naują mažos klasės automobilį tiems, kurie mėgsta naujausias technologijas“, – pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir aptarnavimui Roelantas de Waardas.

 

Litro darbinio tūrio trijų cilindrų variklis suderina savyje tiesioginį degalų įpurškimą, turbokompresoriaus galią ir kintamų fazių vožtuvų valdymo sistemą itin mažoje pakuotėje – variklio blokas telpa lėktuvo salonui tinkamo dydžio lagamine.

 

Kompaktiško vienatūrio B-MAX versija su identiška „PowerShift“ automatine pavarų dėže jau sėkmingai parduodama ir pardavimo apimtys nuolat auga. Koncernas pažymi, kad per tą patį laikotarpį didėjo ir kitų modelių su automatinėmis pavarų dėžėmis paklausa.

 

Naujoji „Fiesta“ su 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu dalyvauja ir Lietuvoje prasidėjusiuose „Metų automobilio“ rinkimuose.

 

Sportiškos išvaizdos automobilyje taip pat montuojama automatinė stabdymo prieš susidūrimą su kliūtimi sistema „Active City Stop“, naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC ir pagalbos kelyje sistema „Emergency Assistance“, veikianti ir Lietuvoje. 

 

Grįžti atgal

 


Bookmark & Share