Pirmieji „Ford EcoSport“ Europai – per „Facebook“

Ribotos serijos miesto visureigio pardavimui koncernas pasirinko netradicinį būdą.

 

Miesto visureigį „Ford EcoSport“ koncernas į Europos rinką paleidžia netradiciškai – 500 specialios serijos automobilių bus parduodami tik juos užsakant per socialinį tinklą „Facebook“. Užsakymai jau priimami.

 

Pardavimo Europoje debiutui „Ford“ pagamino 500 „EcoSport Limited Edition“ kompaktiškų visureigių. Automobiliai išsiskiria ne tik dailiais 17 colių skersmens ratlankiais ar odos salonu – kiekviename įmontuota „Ford SYNC AppLink“ komunikacijos sistema. Pastaroji leidžia balsu valdyti išmanųjį telefoną.

 

Be to, „Ford“ netrukus praneš apie specialiai šiai sistemai sukurtų programėlių paketą, jame, be kita ko, bus ir leidimas metus nemokamai siųstis balso knygas tiesiogiai iš „Audioteka“ elektroninės bibliotekos.

 

„Facebook“ bus galima užsakyti „EcoSport Limited Edition“ su dviem skirtingais varikliais – 90 AG, 1,6 litro darbinio tūrio dyzeliniu ir 125 AG litro darbinio tūrio benzininiu varikliu. Nereikia nė priminti, kad pastarasis „EcoBoost 1.0L“ jau dvejus metus iš eilės išrinktas geriausiu pasaulyje varikliu“.

 

„EcoSport“ Europos keliuose nebus panašus į nieką – tvirtas, nebrangus ir netikėtai erdvus mažas miesto visureigis, prikimštas naujausių technologijų ir galimybių naudotis daugialypės terpės privalumais. Tai jaunam, socialiniuose tinkluose bendraujančiam žmogui skirta mašina, todėl nenuostabu, kad mes norime jį pasiekti per „Facebook“, – sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.

 

„EcoSport“ bus toks pat vikrus ir taupus kaip mažos klasės šeimos automobilis, tačiau tuo pat metu jis bus universalesnis, patogesnis ir labiau išsiskiriantis. Sportiškos ir gan agresyvios išvaizdos mažylis galės būti raudonos „Mars Red“, juodos „Panther Black“ ir baltos „Diamond White“ spalvos.

 

Grįžti atgal

 



Bookmark & Share