„Ford“ – ekologiškiausias pasaulinis prekės ženklas

Aukštus balus kompanijai pelnė skaidraus verslo politika

 

Kelnas (Vokietija), birželio 26 d. Kompanijos „Ford Motor“ dėmesys tvarumui šiemet įvertintas pirma vieta ekologiškiausių 2014 metų pasaulinių prekės ženklų sąraše (angl. „Best Global Green Brands“). Iš sąrašo viršūnės „Ford“ pavyko išstumti praėjusių metų nugalėtoją „Toyota“ bei aplenkti tokias milžines kaip „Johnson & Johnson“, „Coca-Cola“ ir „Microsoft“. „Top 50“ kasmet skelbia kompanija „Interbrand“.

 

Užlipti į aukščiausią poziciją reitingų lentelėje „Ford“ padėjo atsakingas ir į ateitį orientuotas požiūris į aplinkosaugą, tvari gamyba, skaidresnė veikla bei informacijos, ypač susijusios su gamybos procesais, atskleidimas. „Ford“ dėmesys vandens vartojimui, kuris ypač pabrėžiamas neseniai kompanijos išleistoje 15-oje metinėje ataskaitoje, bei pastangos mažinant atliekas ir darbas aplinką tausojančiuose pastatuose, taip pat prisidėjo prie kompanijos reitingo palypėjimo aukštyn.

 

„Mums didelė garbė būti ekologiškiausių pasaulinių prekės ženklų sąrašo viršūnėje. Kompanija „Ford“ daug dirba, kad savo klientams galėtų pasiūlyti aukščiausios kokybės produktus rinkoje ir tai pasauliniu mastu stengiamės daryti pačiu draugiškiausiu aplinkai būdu. Šis apdovanojimas parodo, kad vartotojai su tuo sutinka“, – sakė „Ford“ viceprezidentas tvarumui ir aplinkosaugai Robertas Brownas.

 

Kiekvienais metais rinkdama ekologiškiausių prekės ženklų penkiasdešimtuką kompanija „Interbrand“ pirmiausiai sudaro 100 geriausių pasaulinių prekės ženklų sąrašą. Prekės ženklai, kurie atsiduria šiame kasmetiniame reitingų sąraše, yra pasaulinio masto bei teikiantys aiškią vertę vartotojams. Rengiant ekologiškiausių prekės ženklų sąrašą, naudojama metodika, pagal kurią nustatomas skirtumas tarp realių bendrovės pastangų aplinkosaugos srityje ir tų pastangų suvokimą tarp vartotojų. Visus duomenis renka ir analizuoja kompanija „Deloitte Consulting LLP“.

 

„Per pastaruosius kelerius metus „Ford“ įrodė, kad gali būti tvarios plėtros lyderiu. Tvari plėtra yra visiškai integruota į bendrą „Ford“ verslo strategiją. Pavyzdžiui, kompanija gali greitai identifikuoti ir neutralizuoti jos poveikį aplinkai ir visuomenei bet kuriuo savo veiklos aspektu. Ir toliau investuodama į alternatyvių energijos šaltinių ir kuro taupymo technologijas bei šviesdama vartotojus apie jų naudą, kompanija turės puikų raktą, leisiantį jai plėsti verslą ir stiprinti prekės ženklo vertę ateityje“, – teigė „Interbrand“ vadovas Jezas Framptonas.

 

Praėjusiais metais ekologiškiausių pasaulinių prekės ženklų sąraše „Ford“ užėmė antrą vietą.

 

Grįžti atgal

 


Bookmark & Share