Naujasis „Ford Focus“ debiutavo Mobiliojo pasaulio kongrese

Barselonos Mobiliojo pasaulio kongrese (MWC) įvyko neįprastas debiutas.

 

Sportišką „Focus“ išvaizdą dar labiau akcentuoja krentančios į akis horizontalios radiatoriaus grotelės, sportinio automobilio kabiną primenantis salonas, o naujos kartos „Ford“ komunikacijos sistema SYNC 2 leidžia suprasti, kodėl naujasis „Focus“ pirmiausia pasirodė Barselonoje ir tik po to vyks į Ženevos automobilių saloną. Kartu su naujuoju „Focus“ debiutuos ir visiškai naujas „EcoBoost“ šeimos 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis.

 

„Mums nepakako būti pirmiems, mes norėjome tiesiog apstulbinti žmones „Focus“. Jame susijungė šiuolaikiškas dizainas, naujausios technologijos ir nepaprastai taupus važiavimas, neprarandant nei smagumo, nei veržlumo“, – sakė „Ford of Europe“ prezidentas Stephenas Odell.

 

Po to, kai pirmasis „Focus“ nuriedėjo nuo konvejerio 1998 metais, pasaulyje parduota daugiau nei 12 milijonų šio modelio automobilių, 6,9 milijono iš jų – Europoje. Praėjusį mėnesį rinkos tyrimų agentūra „Polk“ patvirtino, kad „Focus“ yra populiariausias pasaulyje atskiras modelis, o jo pardavimo apimtys 2013 metais siekė 1,1 milijono vienetų. Vien Kinijoje parduota daugiau nei 300 tūkst. „Focus“ ir tai buvo geriausiai parduodamas lengvasis automobilis tenykštėje rinkoje.

 

„Ford“ pasistengė, kad atnaujintas modelis įgautų įmantresnes ir šviežesnes formas, kurios atskleidžia koncerno „One Ford“ globalią dizaino filosofiją.

 

Naujų atspalvių „Deep Impact Blue“ ir „Glace Blue“ mėlyna spalva labai tinka paryškinti platesnį, žemesnį automobilio kėbulą, kurio jėgą ir veržlumą akcentuoja naujos formos variklio dangtis, priekinės grotelės ir žibintai.

 

Siauresni, glotnesni žibintai, kartu su prailgintais rūko žibintais sukuria išdidaus ir pasitikinčio savim automobilio įspūdį. Eleganciją pabrėžia nedidelės chromuotos detalės. Galinė „Focus“ dalis tapo lieknesnė ir subtilesnė, jos linijas brėžiant plonesniais galinių žibintų brūkšniais.

 

„Siekėme, kad „Focus“ išvaizdoje būtų matoma daugiau emocijų. Automobilis dabar labiau susitelkęs, sportiškesnis, jo linijos labiau išgrynintos, jis tarsi ragina pajusti vairavimo malonumą“, - aiškino „Ford of Europe“ vykdomasis dizaino direktorius Martinas Smithas.

 

Kuriant atnaujintą saloną, „Ford“ komanda analizavo vartotojų atsiliepimus ir įvertinimus, todėl salono įranga ir valdymas tapo intuityvesni, o valdymo svirtelių ir mygtukų sumažėjo. Juodo satino apdaila su chromuotais elementais salonui suteikė švarios elegancijos ir modernumo. Keleivių patogumu pasirūpinta sukuriant daugiau dėtuvių daiktams ir laikiklių buteliams bei puodeliams. Pagerinta variklio skyriaus triukšmo slopinimo įranga, storesni kilimėliai ir šoniniai durų stiklai pagerino akustinį salono komfortą.

 

Naujasis „Focus“ bus pirmasis „Ford“ modelis Europoje su naujos kartos komunikacijos sistema SYNC 2. Ją sudaro didelės raiškos 8 colių įstrižainės liečiamasis ekranas ir modernesnė balso atpažinimo sistema, kuri valdo garso, navigacijos, temperatūros kontrolės ir išorės prietaisus, prijungtus prie SYNC.

SYNC navigacijos sistema leidžia naudotis padalytuoju ekranu, kuriame matomi išsamūs maršruto žemėlapiai ir „Michelin“ kelionių vadovas. Automobilio keleivis gali balsu paprašyti pagroti mėgstamo atlikėjo dainų arba ištarti „aš alkanas“ ir sistema pasiūlys artimiausių restoranų sąrašą bei greičiausią maršrutą iki jų nuvykti.

„Ford“ inžinieriams pavyko dar labiau patobulinti „Focus“ valdymą, o vairavimas tapo dar tikslesnis ir intuityvesnis. Priekinė kėbulo dalis dabar standesnė, pakabos geometrija ir amortizatoriai suderinti taip, kad kuo tiksliau susietų automobilio ir kelio sąlyčio taškus su vairavimo procesu.

 

Automobilyje montuojama naujosios „Ford“ automatinės statymo sistemos „Perpendicular Parking“ ir „Active Park Assist“. Pastaroji išmani tiek, kad ne tik nustato laisvas vietas stovėjimo aikštelėje, pati manevruoja automobilį, bet ir perspėja apie tarp eilių manevruojantį automobilį bei padeda išvairuoti iš stovėjimo vietos.

 

„Focus“ taip pat montuojamos jau išbandytos susidūrimo išvengimo sistemos „Active City Stop“ ir „Pre-Collision Assist“, adaptyvi greičio palaikymo sistema, „Ford MyKey“ išmanusis raktas.

 

Automobilyje taip pat įdiegta išmani priekinių žibintų valdymo sistema, kuri įvertina aplinkos apšvietimą, fiksuoja judančius objektus kelyje ir pati nustato šviesos intensyvumą ir spindulio kampą. Važiuojant vingiuotu keliu, sistema intensyvesnę šviesą nukreipia kelio pakraščius.

 

Labai svarbių patobulinimų atlikta ir po variklio dangčiu. Atnaujinti „Ford“ dyzeliniai agregatai sunaudos vidutiniškai 19 proc. mažiau degalų, o benzininiai – 17 proc.

 

„Focus“ pirmą kartą Europos rinkai pasiūlė visiškai naują 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininį variklį, kurio galia gali siekti 150 arba 180 AG. TDCi šeimos dyzelinis 1,5 litro darbinio tūrio variklis bus siūlomas 95 ir 120 AG versijų. Žinoma, „Focus“ bus galima įsigyti ir su geriausiu pasaulyje pripažintu 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininiu varikliu (100 arba 125 AG). Bus ir nauja jo versija, kurios CO2 emisija sudarys vos 99 g/km.

 

„Nesvarbu, dyzelis ar benzinas, abiejų tipų naujieji varikliai bus gerokai taupesni ir stebinančiai galingi. Naujasis 1,5 litro tūrio variklis yra tiesioginis litrinės versijos įpėdinis. Jis turi visiškai naujo tipo cilindrų galvutę, kurios aušinimo sistema yra gerokai patobulinta, nauja išmetimo kolektoriaus architektūra leido padidinti galią ir sumažinti degalų suvartojimą, sumažinta vidaus komponentų trintis leidžia tikėtis efektyvesnio ir sklandesnio variklio darbo“, – vardijo „Ford of Europe“ viceprezidentas Joe Bakaj.

 

Naujasis „Focus“ bus gaminamas 8 gamyklose keturiuose kontinentuose. Gamyklos Vokietijoje, JAV, Rusijoje, Kinijoje, Vietname, Taivane ir Argentinoje per metus galės pagaminti iki 1,5 mln. „Ford Focus“.

 

Grįžti atgal

 




Bookmark & Share