Šeimos numylėtinis „Ford C-MAX“ atjaunėjo

Naujieji C-MAX ir „Grand C-MAX“  pražydo „Ford“ technologijomis 

 

Naujasis penkiavietis C-MAX ir septynvietis „Grand C-MAX“ ir šiaip jau buvo patogumo ir praktiškumo simboliai, tačiau „Ford“ inžinieriai nusprendė, kad jiems nepakenks dosnus žiupsnis elegancijos, vairavimo malonumo ir komfortą užtikrinančių technologinių sprendimų.

 

One Ford“ stiliumi atnaujintas dizainas suteikė vienatūriams nebūdingo veržlumo, „Hands-Free Tailgate“ sistemą įvertins važiuojantys apsipirkti, o patobulintos „Active City Stop“ ir automobilio statymo sistemų versijos padės vairuotojams išvengti avarijų.

 

Pirmą kartą abiejuose modeliuose bus įdiegtas naujasis 1,5 litro talpos „EcoBoost“ benzininis variklis. Ne mažiau populiarus bus ir 105 AG 1,5 litrų talpos „TDCi ECOnetic“ dyzelinis variklis, kurio anglies dvideginio emisijos penkiaviečiame C-MAX sieks vos 99 g/km.

 

C-MAX užsitarnavo savo reputaciją dėl taupumo, sportiško ir tikslaus valdymo bei lengvai transformuojamo ir erdvaus salono“, - sakė Roelantas de Waardas, „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo viceprezidentas. „Naujoji „Ford C-MAX“ šeima žengė kiek aukščiau – ji bus tokio rafinuotumo lygio, koks būdingas tik didesniems ir prabangesniems automobiliams“.

 

C-MAX dar niekada neturėjo tokio gausaus jėgainių pasirinkimo. Jau minėti naujieji 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ bus siūlomi 150 arba 180 AG galios. Naujasis 1,5 litro TDCi dyzelinis variklis galės būti net trijų skirtingų galios versijų – 95, 105 ir 120 AG. Niekur nedingo ir geriausias pasaulyje variklis – litro darbinio tūrio trijų cilindrų benzininis „EcoBoost“ galės būti 100 arba 125 AG galios.

 

Pažymėtina, kad nepaisant sumažėjusios anglies dvideginio emisijos lygio, naujieji varikliai bus galingesni nei jų pirmtakai, todėl „Ford“ inžinieriams teko pritaikyti automobilio valdymą ir pakabą dinamiškesnėms jėgainėms.

 

Naujieji C-MAX turės galingesnius stabdžius, standžiau, tiksliau veikiančias pakabas, naujai sukalibruotas elektronines stabilumo užtikrinimo sistemas bei pagalbinę vairavimo sistemą EPAS.

 

Automobilio keleivių saugumui užtikrinti bus diegiamos naujausios susidūrimų prevencijos sistemos „Active City Stop“ ir Europos rinkoje debiutuojanti „Pre-Collision Assist“, veikianti automobiliui važiuojant nuo 8 iki 180 km/h greičiu. Prevencijai pasitarnaus ir adaptyvi greičio palaikymo sistema ACC.

 

Automobilių statymo aikštelėse į pagalbą bus galima pasitelkti išmanią „Active Park Assist“, kuri jau moka statyti automobilį ir į eilę, ir paraleliai kitų mašinų. Sistema taip pat perspėja apie kliūtis išvažiuojant iš stovėjimo vietos.

 

Ford Adaptive Front Lighting“ sistema pritaiko priekinių žibintų šviesas tokiu kampu, kad jos prisitaikytų prie vieno iš septynių iš anksto numatytų modulių, numatytų atitinkamoms eismo ir kelio sąlygoms. Pavyzdžiui, įveikiant posūkį sistema pasuks spindulį į kelio šoną taip, kad dviratininkai ir pėstieji būtų matomi geriau. Sistema taip pat prisitaikys prie posūkių, įveikiamų didesniu greičiu, pasukdama šviesos pluoštą posūkio kryptimi.

 

Pasyviojo saugumo srityje C-MAX taip pat pažers naujovių. Pavyzdžiui, čia įdiegta nauja „i-Size“ vaikams skirta funkcija, suderinama su naujausios kartos „ISOFIX“ vaiko kėdučių tvirtinimo standartu. „i-Size“ siūlo patobulintą galvos bei kaklo apsaugą priekinių ir šoninių smūgių metu. Prietaisų skydelis perspėja, jei bet kuris iš saugos diržų nėra prisegtas.

 

Tėvai, kurie grįžta prie savo automobilio su vėžimėliais gali laisvai pasiekti automobilio bagažo erdvę naudodamiesi „Ford Hands-Free Liftgate“ technologija. Septynvietis „Grand C-MAX“ pasižymi „Ford“ inovatyviomis dvigubomis stumdomomis durimis ir tokiu sėdynių dizainu, kuris sukuria daugiau patogumo ir erdvės.

 

Abiejų modelių visiškai perdarytame salone įdiegta daugiau nei 20 transformuojamų daiktų talpinimo vietų žaislams, knygoms ir užkandžiams:

 

Salono dizainas daug intuityvesnis, nes salone yra mažiau kontrolės mygtukų ir perjungimų, o naujoji juoda satino ir chromo apdaila paverčia saloną švaresniu ir modernesniu. Šiuose modeliuose dvyniuose tapo daug lengviau naudotis funkcijomis tokiomis kaip oro kondicionierius.

 

Tiek jauni, tiek seni keleiviai galės lengviau atsipalaiduoti automobilio salone, kuris suteikia daugiau komforto ir rafinuotumo. „Fordo“ inžinieriai sugebėjo sumažinti pašalinį triukšmą ir vibraciją naudodami storesnius šoninius stiklus ir garsą efektyviau sugeriančius tarpiklius aplink bagažo dureles ir galinius veidrodėlius. Automobilių variklio dangtis yra užpildytas akustine slopinimo medžiaga, kuri sumažina triukšmą, o dyzeliniuose automobiliuose yra įdiegtos papildomos akustinės plombos, kurios beveik visiškai panaikina triukšmą.

 

SYNC2 balsu valdoma komunikacijos sistema turi įdiegtą navigacijos sistemos modulį su 3D svarbiausių kelionės taškų vaizdais bei balsu valdoma paieškos sistema.

 

Naujasis C-MAX taip pat turės „Sony“ garso sistemą su 10 garsiakalbių, įskaitant žemų dažnių garsiakalbį, bei programuojamą „MyKey“ raktą, skirtą nepatyrusių vairuotojų apsaugai.

 

Naujoji „C-MAX“ automobilių šeima buvo sukurta taip, kad atspindėtų „One Ford“ globalią dizaino kalbą su išskirtinėmis visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingomis trapecijos formos priekinėmis grotelėmis bei sportišku automobilio priekiu. Siekiant sukurti tokią automobilio išvaizdą, kurioje nebūtų jokių nereikalingų detalių, dizaineriai paslėpė automobilio purkštukus po priekiniu stiklu. Priekinių žibintų linijos išsiskiria elegancija, o stačiakampiai pailgi rūko žibintai sukuria ryžto bei drąsos įspūdį.

 

 

Naujieji C-MAX ir „Grand C-MAX“ rinkoje turėtų pasirodyti antroje šių metų pusėje.








 

Bookmark & Share