Apsėstas technologijų „Ford S-MAX“ debiutuoja Lietuvoje

 

Kaip jau įprasta, „Ford“ siūlo du standartinės komplektacijos lygius – „Trend“ ir „Titanium“. Tačiau naujasis S-MAX jau gali būti ir varomas visais ratais, naudojant išmanią „Intelligent AWD“ sistemą, todėl automobilio įrangos komplektacijos variantų skaičius išauga tiek, kad net reikliausias pirkėjas ras sprendimą sau.

 

Atnaujindami vidutinės klasės S-MAX modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas, iki tol sutinkamas tik prabangesniuose modeliuose. S-MAX įdiegta „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupanti „Easy-Fold“ sistema antroje ir netgi trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniai LED žibintai, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.

 

S-MAX masyvių vienatūrių būryje ir anksčiau išsiskyrė savo važiuoklės gebėjimais ir dinamika, dabar užtenka pažvelgti į naujojo S-MAX profilį ir tampa aišku, kad šis šeimos automobilis yra puikios sportinės formos. Žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį. Jį dar sustiprina dizainerių siekis atsisakyti bet kokio vizualinio triukšmo, paliekant tik būtinas automobilio aerodinamikai ir saugumui detales.

 

Tuo maloniau, kad sportiška išorė visiškai nepakenkė tokio tipo automobiliui privalomam komfortiškam ir lengvai keičiamam salonui, kurio apdaila ir vidaus erdvė nuteikia maloniai kelionei.

 

„Apibendrinimus mėgstantys apžvalgininkai sako, kad šiandien didelis vienatūris yra gremėzdiškas, lėtas ir negražus, tačiau užtenka pažvelgti į S-MAX ir tampa aišku, kad šiam automobiliui toks stereotipas nepritaikomas. Naujasis S-MAX yra elegantiškas, komfortiškas ir sportiškas. O tiems, kam sportiškumui dar reikia ir prieskonių, „Ford“ parengė galingiausias dyzelinę ir benzininę S-MAX versijas“, – sako „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

 

Galingiausia versija su 210 AG 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu su dviem turbinomis kainuoja nuo 35,3 tūkst. eurų, o galingiausia benzininė – su 2 litrų tūrio 240 AG „EcoBoost“ varikliu – kainuos nuo 33,9 tūkst. eurų.

 

Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai yra draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta net 7 procentais. „Švariausia“ versija – su 2 litrų darbinio tūrio TDCi 120 AG varikliu. Šios modifikacijos anglies dvideginio emisija siekia 129 g/km, o kainuoja toks S-MAX 27,514 tūkst. eurų.

 

S-MAX „Ford“ pirmą kartą įmontavo itin tikslią „Ford Adaptive Front Steering“ sistemą, atsiskleidžiančią važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių, taip didindama S-MAX vairavimo tikslumą ir automobilio kontrolę.

 

Tai yra pirmasis „Ford S-MAX“ automobilis su dinaminiais prisitaikančiais priekiniais LED žibintais, užtikrinančiais geriausią įmanomą apšvietimą neakinant kitų eismo dalyvių. Be to, naujieji S-MAX modeliai turi „Ford Pre-Collision Assist“ technologiją, padedančią sumažinti potencialią susidūrimo grėsmę, kylančią važiuojant bet kokiu greičiu net ir greitkelyje.

 

Būtent už išmaniąją „Ford Prie-Collission Assist“ technologiją, tvarią plieno kėbulo struktūrą ir bendrą saugumą Europos nepriklausomos saugumo bandymų institucija „Euro NCAP“ įvertino S-MAX maksimalių penkių žvaigždučių įvertinimu. Iš viso „Ford“ susižėrė septynis penkių žvaigždučių įvertinimus už inovacijas – daugiau nei bet kuris kitas automobilių gamintojas. Šiuo metu „Ford“ koncernas turi daugiausiai galiojančių penkių žvaigždučių įvertinimų iš visų automobilių gamintojų.

 

Vairavimo malonumą gerinančios savybės puikiai dera su praktiškumu ir važiavimo komfortu. Pristatyti S-MAX modeliai puikiai tinka tiek kasdienei vaikų kelionei į mokyklą, tiek ilgesnei išvykai į kalnus. Jame ne tik gausu vietos patogiai sėdėti septyniems žmonėms, bet ir vežti didesnio tūrio bagažą, mat naujajame „S-MAX“ galima rinktis net iš 32 skirtingų sėdynių ir bagažinės išdėstymo variantų.

 

Automobilio komfortą didina ir daugiau šiai klasei neįprastų sprendimų. Pavyzdžiui, specialios „Ford S-MAX“ sėdynės neleis atsirasti skausmams ir diskomfortui tiek vairuotojui, tiek keleiviams, nes yra sukurtos taip, kad stimuliuotų raumenis ir palaikytų optimalią kraujo apytaką. Tą pasiekti padeda specialios pripučiamos masažuojančiosios sėdynių dalys. Be to, oro vėdinimą ir temperatūrą nuo šio gali reguliuoti ir galinių S-MAX sėdynių eilių keleiviai, nes „Ford“ pasirūpino, jog atskira klimato kontrolės sistema būtų įmontuota ir automobilio gale. Automobilio kūrėjai pasirūpino ir papildoma garso izoliacija bei tobulesne vibracijos absorbavimo sistema, apsaugančia keleivius nuo nemalonaus garso važiuojant dideliu greičiu.

 

Vartotojų saugumui ir patogumui skirtos ir „Ford“ patentuota informacijos apie nelaimes kelyje sistema „Emergency Assistance“ bei „Hands-Free Liftgate“ – automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama lengvu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Automobilio pramogų ir pagalbinės sistemos valdomos naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema SYNC 2, kurią galima aktyvuoti liečiamuoju 8 colių įstrižainės ekranu arba balsu.

 

Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 000 šio modelio vienetų, tai yra, savo klasės lyderiu modelis išliko visą laiką. Tai automobilis, užpildęs vidutinės klasės vienatūrių rinką ir 2007 metais apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.

 










Bookmark & Share