Lietuvoje „Ford Focus RS“ pirmiausia pačiupinėjo Kačerginės asfaltą

Į Lietuvą atvyko naujasis „karštųjų hečbekų" segmento lyderis


Kol kas sunku prognozuoti, kiek „Focus RS" suras savo šeimininkus Lietuvoje, tačiau pasaulyje galingiausias istorijoje „Focus" jau tapo segmento atspirties tašku, o populiariausias Didžiojoje Britanijoje leidinys apie automobilius „Top Gear" „Focus RS" išrinko metų automobiliu. Sužavėti žurnalistai skelbė, kad šis automobilis savyje sutalpina daugiau nei pakankamai egzotinių vairavimo pojūčių, be to, anot jų, jis yra prieinamos kainos.


Lietuvoje „Focus RS" kainuos nuo 36 770 eurų. Jau užsakyti 5 automobiliai.


„Focus RS" yra labai daugialypis automobilis. Žvelgiant iš šono jis atrodo taikus šeimos hečbekas, iš priekio – agresyvus ralio trasų kovotojas. O atsisėdus prie vairo, jis gali tapti bet kuo – rezultatą lemia vairuotojo įgūdžiai ir pasirinkto važiavimo stilius. Net ir tie, kurie niekada gyvenime nebandė valdyti slystančio automobilio, įjungę „Drift mode" režimą staiga tampa šonaslydžio asais. Lietuvoje papildomų taškų jam prideda ir visi varantys ratai, todėl prognozuojame, kad savo segmente „Focus RS" taps vienu iš lyderių", - sakė „Inchcape Motors" rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.


„Focus RS" yra jau trisdešimtasis „Ford" automobilis, dėvintis RS ženklelį. Metraštyje yra tokios legendos kaip „Ford Escort RS 1600", „Ford Sierra RS Cosworth" ir keturiais ratais varomas 1992ųjų „Ford Escort RS Cosworth", tačiau nė vienas RS neturėjo tokių išmankštintų raumenų kaip naujasis „Focus".


Kompaktiškas hečbekas turi „EcoBoost" šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininį variklį, generuojantį net 350 AG, dirbantį su šešių laipsnių mechanine pavara. Galinga jėgainė ir visi keturi varantieji ratai „Focus RS" leidžia iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,7 sekundės.


Tačiau įsibėgėjimas nėra svarbiausias tokio tipo automobiliui – RS valdymo tikslumas ir posūkio įveikimo greitis, kaip teigia jį jau išbandžiusieji, yra stulbinantys. Keli nustatomi važiavimo režimai, įskaitant ir „Drift mode", leidžia automobilį valdyti kontroliuojant slydimą šonu.


Lietuvos gerbėjams pristatytas automobilis standartinėje savo įrangoje siūlo unikalią visų varančių ratų sistemą, galinčią iki 100 proc. sukimo momento perduoti į priekinius varančius ratus ir iki 70 proc. – į galinius.


Taip pat siūlomi „Brembo" diskiniai stabdžiai, keičiamas važiavimo režimas, „Launch control" funkcija, beraktė užvedimo ir start/stop sistemos, elektrinis vairo stiprintuvas, Bi-Xenon priekiniai
žibintai su automatiniu reguliavimu ir LED dienos žibintais, garso sistema su 8 colių ekranu ir 9 garsiakalbiais, RS išmetimo sistema, RS galinis spoileris, sidabriniai 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai, dalinės odos interjero apdaila, sportinės „Recaro" sėdynės.


RS standartinėje komplektacijoje aprūpintas vairuotojo ir keleivių oro sagos pagalvėmis, priminimu apie neužsegtus saugos diržus, „Isofix" tvirtinimo taškais galinėje sėdynėje.


Papildomai taip pat galima užsakyti 19 colių kaltinius ratlankius, pasirinktinai „Stealth grey", „Metallic" ar unikalią „Nitrious blue" spalvą, galinio vaizdo kamerą, elektra valdomą stoglangį, nuolatinio greičio palaikymo sistemą, šildomą vairą, sėdynes ir veidrodėlius, oda aptrauktas sportines „Recaro" sėdynes, „Sony" garso sistemą su 9 garsiakalbiais.


Automobilyje taip pat montuojama naujausia balsu valdoma komunikacijos sistema „SYNC 2".


ford

ford

ford

ford

ford


Bookmark & Share