„Ford Fiesta ST“: mažiau cilindrų, daugiau emocijų

„Ford Performance" šiandien pristatė naujos kartos „Ford Fiesta ST", kurio širdimi tapo visiškai naujas trijų cilindrų, 1,5 litrų darbinio tūrio turbininis „EcoBoost" variklis. Kompaktiškas ir lengvas variklis generuoja 200 AG ir 290 Nm sukimo momentą ir leidžia „fiestai" iki 100 km/h įsibėgėti per 6,7 sekundės.

Trečios kartos „Fiesta ST" bus pirmasis „Ford Performance" modelis varomas trijų cilindrų variklio. Taip pat tai bus pirmasis „Fiesta ST", leidžiantis rinktis vairavimo režimą: „Įprastą" (Normal), „Sportinį" (Sport) ir „Trasos" (Track). Trys vairavimo patirtys leis automobiliui prisitaikyti prie individualių vairuotojo poreikių.

Pirmą kartą pasaulyje trijų cilindrų variklyje yra įdiegta cilindro išjungimo sistema, kuri leis sumažinti degalų sunaudojimą ir anglies dvideginio išmetimą į aplinką iki numatomų 114 g/km. Važiuojant tolygiai nedideliu greičiu sistema sustabdo vieno cilindro darbą ir per 20 milisekundžių vėl jį aktyvuoja, kai tik stipriau spustelėjamas akceleratoriaus pedalas.

Įsigyti „Fiesta ST" bus galima maždaug po metų. Pirkėjams bus pasiūlytos dvi kėbulo versijos – trijų ir penkių durų. Abi – su itin turtingu vidaus apdailos bei išorės dizaino paketų pasirinkimu. Pirkėjai galės pasirinkti įvairias vairo, perjungimų svirties, durų rankenėlių versijas, o taip pat – sportinės išvaizdos priekines groteles bei 18 colių lengvojo lydinio ratlankius. Pasiūlyta ir nauja mėlyna (Liquid Blue) spalva.

„Tai, ką siūlo naujoji „Fiesta ST" patiks įvairaus gyvenimo būdo pirkėjams. Šiuolaikinės technologijos leidžia netgi tokios specifinės paskirties modelius pritaikyti labai plačiam vartotojų ratui", – kalbėjo Matthias Tonn, „Fiesta ST" vyriausiasis programų inžinierius.

Naujasis 1,5 l „EcoBoost" variklis aprūpintas turbokompresoriumi, aukšto slėgio tiesioginiu degalų įpurškimu bei patobulinta vožtuvų valdymo sistema.

Įspūdingą galią varikliui užtikrina nauja turbina, kurios konstrukcija leidžia greičiau padidinti slėgį cilindruose ir sumažinti vadinamosios „turbo duobės" efektą.

Patobulinta važiuoklė aprūpinta nuolat tobulinama traukos vektoriaus kontrolės sistema TVC, kuri pagerina sukibimą su kintančia kelio danga ir sumažina ratų prasisukimų galimybes posūkiuose. Trijų pasirinkimų stabilumo sistema ESC leis vairuotojui pasirinkti automatinį valdymą, dalinį ar visiškai išungti sistemą.

„Fiesta ST" karta yra ištikima pačioms pažangiausioms technologijoms, skirtoms pagerinti važiuoklės bei variklio darbą. Pasirenkami vairavimo režimai bei ypač efektyvus naujas „EcoBoost" variklis „Ford Fiesta ST" savininkams suteiks unikalios vairavimo patirties", – sakė Joe Bakajus, „Ford of Europe" produktų plėtros viceprezidentas.

Naujoji balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC3 „Fiesta ST" vairuotoją įgalins garsą bei navigaciją kontroliuoti ne tik 8 colių jutiminiame ekrane, bet ir balsu. Žinoma, prie SYNC3 bus galima prijungti išmaniuosius prietaisus, o pati sistema veiks „Apple" ir „Android" platformose. Naujos kartos „Fiesta ST" bus siūloma ir itin aukštos kokybės „Bang & Olufsen PLAY" garso sistema.


Pamatyti, ką sugeba „Ford Fiesta ST", galite čia:


ford ford ford ford
ford ford ford
Bookmark & Share