Apžvalga

Geriausiai parduodamas B segmento automobilis Europoje. Naujoji Ford Fiesta Europoje nuperkama kas 2 minutes!

Naująja „Ford Fiesta“ atverčiamas naujas populiariųjų mažų „Ford“ automobilių, kurių nuo pristatymo 1976 m. parduota daugiau nei 12 milijonų vienetų, istorijos skyrius. Charizmatiškas ir išskirtinis naujasis modelis toli pažengė meistriškumo, medžiagų kokybės ir produktų pasirinkimo srityse, išlaikydamas „Ford Fiesta“ tradiciškai praktiška, verta savo kainos, manevringa ir saugia. Taip pat joje didelio automobilio savybės pirmąkart pritaikytos mažų automobilių sektoriui.

Gimusi 1976m., „Ford Fiesta“ buvo „Ford“ misijos sukurti naujo Europietiško mažojo automobilio su moderniais akcentais ir tinkama kaina etiketę, produktas. Nors naujoji „Ford Fiesta“ atrodo visiškai kitaip negu jos originalas, ji teberemia tuos pačius esminius principus ir perima daugelį originalo bruožų.

Naujojoje „Ford Fiesta“ aiškiai įkūnyti „kinetinio dizaino“ požymiai. Debiutas Ženevoje patvirtina, kad naująja „Ford Fiesta“ bus realizuoti patraukliausi Verve (neseniai visam pasauliui parodytų koncepcinių automobilių trijulės) elementai.


Naujoji Fiesta - nuostabus išskirtinio dizaino ir naujausių technologijų derinys:

- Išorės dizainas - nepaprastos „kinetinės" „Ford Fiesta" išorės kūrimas buvo tik viena dizaino istorijos dalis, ir tai įtakojo „Verve" koncepcija. Naujoji „Ford Fiesta" yra stulbinanti tiek savo vidaus, tiek išorės dizainu, kurie pasižymi drąsiu dinamiškų linijų panaudojimu, užpildytais paviršiais ir drąsia grafika. Ji turi išskirtinį ir drąsų „Ford" veidą. Pastebimiausia yra tai, kad jam sukurtos autentiškos, didelės, apverstos trapecijos formos žemesniosios priekinės grotelės bei didelis centruotas ovalus „Ford" ženklas, kurie atspindi „Verve" koncepciją ir kitus modernius „Ford" šeimos automobilius. Skrupulingai parinktos chromo ir blizgiosios detalės, juvelyriškai dailiai sukurti akcentai, išreiškiantys eleganciją ir rafinuotumą. Kita vertus, „Ford Fiesta" atrodo itin „raumeninga" ir sportiška. Tokio stipraus veido kūrimas sukuria pripažinimą ir byloja apie drąsią ir sportišką, bet kartu draugišką ir žavią laikyseną.

- Vidaus dizainas - drąsiai suformuoti paviršiai, kontrastingos spalvos bei medžiagų ypatybės atsispindi apgaubiančiame prietaisų panelės dizaine, apsupa vairuotoją ir keleivį bei sukuria individualią erdvę. Naudojant kruopščiai parinktas ir pritaikytas spalvas bei apdailą, naujosios „Ford Fiesta" interjeras patenkina platų klientų pageidavimų spektrą, nuo žaismingo mados pojūčio iki brandaus rafinuotumo. „Tai yra jaukus, kviečiantis salonas," aiškina Niko Vidakovič, vyriausiasis „Ford of Europe" interjero dizaineris. „Mes įdėjome daug pastangų, kad šis bendras pojūtis būtų užtikrintas visoje naujųjų „Ford Fiesta" gamoje, bet jos būtų ir skirtingos panaudojant platų spalvų ir papuošimų medžiagų diapazoną." Iš vairuotojo sėdynės pozicijos akį iš karto patraukia stulbinanti naujosios „Ford Fiesta" centrinė prietaisų panelės konsolė. Sukurtos pasaulinei visuomenei, gerai susipažinusiai su mobiliųjų telefonų ir personalinių muzikos grotuvų dizaino kalba bei intuityviuoju valdymu, naujosios „Ford Fiesta" centrinėje konsolėje yra įmontuota automobilio sąsaja Žmogus – Automobilis (HMI), susieta su daugiafunkcinio išdėstymo ekranu su įmontuotu kompaso gaubtu, esančiu arti vairuotojo matymo lauko. Sukurti funkcionalumo dėlei dizaino elementai, išskiriantys naująją „Ford Fiesta" iš tradicinių automobilių, yra ekranas, valdymo rankenėlės ir elektronika – tai priedai, kurie yra įmanomi tik plėtojant reikalaujančias gilios analizės technologijas. Šių elementų atskyrimas suteikė kūrėjams galimybę įmontuoti valdymo rankenėles ir mygtukus, sukuriant optimaliausią ergonominį dizaino išdėstymą, kurio naudojimosi logika yra panaši į modernaus mobiliojo telefono. Iš viso yra penkių išskirtinių serijų pasirinkimai - Trend, Ghia, Sport, Titanium ir ECOnetic bei 20 skirtingų spalvų ir apdailos kombinacijų, skirtų interjerui.


SUSISIEKITE SU MUMIS


Bookmark & Share