Specifikacijos

  • Techniniai duomenys

    Išsamių techninių modelio duomenų teiraukitės artimiausioje FORD atstovybėje.


    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Galia ir ekonomija

    Naujajame „Galaxy" debiutuoja naujas 2 litrų darbinio tūrio „TDCi Bi-turbo" dyzeliniis variklis:

    • Generuojantis 210 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.
    • „Naujasis „TDCi" dyzelinis variklis atliepia mūsų „EcoBoost" šeimos filosofijai – mažesnis darbinis tūris, didesnė galia, didesnis efektyvumas ir taupumas. Dyzelis su dviem turbinomis užtikrina puikią trauką visame sūkių diapazone, o turbininiam varikliui būdinga „duobė" visai nejuntama", - teigė „Ford Engine Programs" vyriausiasis inžinierius Andrew Brumlis.
    • Kita opcija „Galaxy" pirkėjams - 2 litrų darbinio tūrio „TDCi" dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis gali būti 120, 150 arba 180 AG.

    Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 160 AG 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost" arba 240 AG 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost" variklius.


    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Vairavimas ir komfortas

    „Galaxy" gavo visą kompleksą sistemų:


    - Naujos kartos „Galaxy" diegiama nauja „Intelligent Speed Limiter" greičio valdymo sistema, nuskaitanti kelio ženklus ir ribojanti automobilio judėjimo greitį taip, kad vairuotojams nereikėtų diskutuoti su kelių policija.


    - Dar rimtesnių pasekmių padės išvengti patobulinta susidūrimų prevencijos ir pėsčiųjų atpažinimo sistema „Pre-Collision Assist with Pedestrain Detection".


    - „Galaxy" taip pat turi „Glare-Free Highbeam" sistemos LED žibintus, kurie aptinka priešais važiuojančius automobilius ir prislopina šviesą, kuri gali akinti vairuotojus, išlaikant maksimalų apšvietimą likusiai erdvei.


    - Vairavimo tikslumui ir komfortui užtikrinti skirta „Ford Adaptive Steering" technologija, o dinamiško vairavimo mėgėjams „Ford" pasiūlys visiškai naują turbininį 2 litrų darbinio tūrio „TDCi" dyzelinį variklį, generuojantį 210 AG.


    - „Perpindicular Parking" automatiškai įvairuoja automobilį į erdvę palei kitas mašinas tuo pačiu būdu kaip „Active Park Assist" padeda pastatyti automobilį paraleliai.


    - „Park-Out Assist" padeda vairuotojams išvažiuoti iš paralelinės parkavimosi erdvės, kai sistema veikia vairavimą, kol vairuotojas valdo akceleratorių ir stabdžių pedalą.


    - „Side Parking Aid" siunčia garso perspėjimus ir atstumų indikacijas ekrane iki kliūčių aplink automobilį.


    - „Cross Traffic Alert" perspėja vairuotojus atbulai išvažiuojančius iš parkavimosi erdvės, kai aptinkamas objektas kertantis laisvą juostą išvažiavimui.


    - „Front Split View Camera" padidina vairuotojo matymo lauką, kai bandoma išvažiuoti iš statymo zonos ar sankryžos. 180 laipsnių kampu matančių kamerų sistema įmontuota „Galaxy" priekyje.


    - Papildomos pagalbinės technologijos įdiegtos visiškai naujame „Galaxy" yra „Blind Spot Information System", „Traffic Sign Recognition", „Lane Keeping Alert", „Lane Keeping Aid" ir „Driver Alert".


    SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Saugumas

    Gausi standartinė saugumo įranga apima ne tik tradicines aktyvias ir pasyvias saugumo sistemas, bet ir naujoviškus sprendimus:

    - Naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema Ford SYNC 2" leidžia vairuotojams kontroliuoti telefoną, pramogas, aplinkos temperatūrą bei navigacijos sistemas pasitelkiant paprastą šnekamąją kalbą. Naudingas įrankis šeimos išvykoms ar atostogoms – vairuotojai gali kaipmat pasiekti visą sąrašą netoliese esančių restoranų paprasčiausiai sakydami: „aš alkanas" ar ieškodami pramogų arba lankytinų objektų vardų.

    - „ SYNC 2" taip pat turi „Emergency Assistance", kuri tiesiogiai sujungia automobilio keleivius su vietos pirmosios pagalbos operatoriais iš karto po avarijos to regiono kalba. Naudojant telefoną per Bluetooth jungtį, įvykus susidūrimui, kurio metu aktyvuojamos oro pagalvės bei blokuojamas degalų padavimas, sistema automatiškai skambina bendruoju pagalbos telefonu 112, taip pat siunčia GPS koordinates.
    - Naujasis „Galaxy" buvo kuriamas taip, kad vairuotojai ir keleiviai jaustųsi saugiai. Pirmą kartą įrengtos antros eilės sėdynių šoninės oro pagalvės. Priekinės eilės keleiviams taip pat skirtos kelių apsaugos bei šoninės oro pagalvės, o pripučiamos užuolaidos yra sumontuotos visose trijose eilėse.
    - „MyKey" technologija įgalina savininkus užprogramuoti raktą kuris gali blokuoti ateinančius telefonų skambučius; apriboti maksimalų greitį; sumažinti garso sistemos garsą ir išjungti garso sistemą, jeigu keleiviai nėra prisisegę saugos diržų.
    - 2015 m. EuroNCAP saugumo bandymuose naujasis „Galaxy" buvo įvertintas maksimaliu 5 žvaigždučių saugumu.


    SUSISIEKITE SU MUMIS

Bookmark & Share