„Ford Galaxy" - masyvus septynvietis vienatūris  

Masyvus septynvietis vienatūris automobilis iš karto krenta į akis dėl visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingų priekinių grotelių, elegantiškos žibintų linijos ir grakštaus silueto. Visiems septyniems keleiviams „Ford Galaxy" pasiūlys itin ilgą pagalbinių bei saugumo sistemų sąrašą, labai patogų ir lengvai transformuojamą saloną bei visiškai naują dyzelinį variklį. Itin didele naujiena šiame segmente tampa „Intelligent AWD" sistema, stebinti sąlygas ir perduodanti sukimo momento galią į atitinkamus ratus.

„Visoje Europoje šeimos augo kartu su „Galaxy“. Pirkėjai yra tikri, kad „Galaxy“ geba komfortabiliai ir saugiai vežti septynis keleivius bei nuolat stebinti savo gebėjimu prisitaikyti prie šeimos poreikių. Visiškai naujas „Galaxy“ pasižymi ne tik šiomis savybėmis – jis dinamiškas, taupus, puikiai sukonstruotas ir kupinas inovacijų“, - teigia „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų bei aptarnavimo viceprezidentas Roelantas de Waardas.

„Intelligent Speed Limiter“ sistema 

Naujos kartos „Ford Galaxy" diegiama nauja „Intelligent Speed Limiter“ greičio valdymo sistema, nuskaitanti kelio ženklus ir ribojanti automobilio judėjimo greitį taip, kad vairuotojams nereikėtų diskutuoti su kelių policija.

Su „Ford Galaxy" kėlionės tapo dar saugesnės 

Dar rimtesnių pasekmių padės išvengti patobulinta susidūrimų prevencijos ir pėsčiųjų atpažinimo sistema „Pre-Collision Assist with Pedestrain Detection“, kuri įspėja apie aplink esančius Jums galbūt nematomas kliūtis, atvažiuojančius automobilius ar pėsčiuosius. Jei sistemai aptikus kliūtis Jūs nesiimate tam tikrų veiksmų, sistema automatiškai įjungia stabdžius. Ši technologija padeda sumažinti nelaimingų atsitikimų sunkumą arba padėti jų apskritai išvengti.

„Glare-Free Highbeam“ sistema 

Ford Galaxy“ taip pat turi „Glare-Free Highbeam“ sistemos LED žibintus, kurie aptinka priešais važiuojančius automobilius ir prislopina šviesą, kuri gali akinti vairuotojus, išlaikant maksimalų apšvietimą likusiai kelio daliai.

„Ford Adaptive Steering“ technologija 

„Ford Galaxy“ septynvietis vienatūris automobilis tampa dar tiksliau ir komfortabiliau vairuojamas, dėka integruotos „Ford Adaptive Steering“ technologijos. Važiuojant mažesniu greičiu, nedidelis vairaračio pasukimas stipriai pasuka priekinius ratus, todėl automobilio pastatymas lygiagrečiai yra lengva užduotis net ir mažą vairavimo patirtį turintiems žmonėms. O dinamiško vairavimo mėgėjams „Ford Galaxy“ pasiūlys visiškai naują turbininį 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinį variklį, generuojantį 210 AG.

„Perpindicular Parking“ sistema 

„Perpindicular Parking“ automatiškai įvairuoja „Ford Galaxy“ į erdvę palei kitas mašinas tuo pačiu būdu kaip „Active Park Assist“ padeda pastatyti automobilį paraleliai. Šių novatoriškų sistemų jutikliai nustato tinkamą parkavimosi vietą važiuojant pro šalį. Tuomet sistemos pačios nuvairuos automobilį į atrinktą vietą ir viskas, ką Jums reikės daryti, tai valdyti akceleratorių, pavaras ir stabdžius (vadovaujantis ekrane pateikiamais nurodymais ir garsiniais signalais).

„Side Parking Aid“ sistema 

„Side Parking Aid“ siunčia garso perspėjimus ir atstumų indikacijas ekrane iki kliūčių aplink Ford vienatūrį automobilį. Ši technologija užtikrina lengvą ir be susidūrimų su kliūtimis automobilio pastatymą įvairiose situacijose.

„Cross Traffic Alert“ sistema 

Vienatūris automobilis turi integruotą „Cross Traffic Alert“ sistemą, kuri perspėja vairuotojus atbuline eiga išvažiuojančius iš parkavimosi erdvės, kai aptinkamas objektas kertantis laisvą juostą išvažiavimui. Sistema užkerta kelią susidūrimams, kai matomumas vairuotojui yra labai ribotas.

„Front Split View Camera“ sistema 

„Front Split View Camera“ padidina vairuotojo matymo lauką, kai bandoma išvažiuoti iš statymo zonos ar sankryžos. 180 laipsnių kampu matančių kamerų sistema įmontuota „Ford Galaxy“ priekyje. Ši sistema ypač naudinga sankryžose ir važiuojant į priekį iš vietos, kurioje buvo pastatytas automobilis, kai prastai matomas vaizdas šonuose.

Papildomos pagalbinės technologijos 

Papildomos pagalbinės technologijos įdiegtos „Ford Galaxy“ yra: „Blind Spot Information System“, „Traffic Sign Recognition“, „Lane Keeping Alert“, „Lane Keeping Aid“ ir „Driver Alert“. Visos šios technologijos padeda saugiau važiuoti net ilgiausiose kelionėse.

„Ford Galaxy“ salono erdvės pritaikymo galimybės  

Iš tiesų, salono erdvės pritaikymo galimybėmis ir transformacijos proceso patogumu, „Ford Galaxy“ nelabai kas gali prilygti. Galinėje salono dalyje esanti valdymo panelė leidžia vienu klavišo paspaudimu nulenkti visų penkių antros ir trečios eilės sėdynių atlošus ir sukurti visiškai plokščią bagažo skyriaus paviršių. Klavišo paspaudimu trečios eilės sėdynių atlošus galima ir pakelti.

Lengvai pritaikomos sėdėjimo bei krovimo erdvės kombinacijos 

Ford vienatūris dėka plokščio bagažinės grindinio leidžia įkrauti didelius ar griozdiškus krovinius, o galimybė atskirai pajudinti ir palenki antros ir trečios eilės sėdynes reiškia, kad sėdėjimo bei krovimo erdvės kombinacijos yra lengvai pritaikomos kelionei į mokyklą ar oro uostą. Po bagažinės grindimis naujoji „Cargo Management Sytem“ turi 20 litrų tūrio paslėptą talpinimo erdvę, kuri leidžia vežti aukštesnius krovinius.

„Ford Multi-Contour Seats“ krėslai su „Active Motion“ masažo funkcija 

Priekinės eilės „Ford Multi-Contour Seats“ krėslai su „Active Motion“ masažo funkcija buvo sukurti tam, kad sumažintų keleivių raumenų nuovargį, ypač ilgų kelionių metu. Sukurtos kartu su medikais, 8 skirtingų pozicijų sėdynės taip pat atsižvelgia į karštį ir šaltį bei naudoja 11 pripučiamų pagalvių sistemą tam, kad sukurtų masažuojantį efektą šlaunims, sėdmenims ir nugaros apačiai.

Patogus važiavimas netgi trečiosios eilės krėsluose 

„Ford“ integruotų jungčių galinė pakaba užtikrina patogų važiavimą netgi trečiosios eilės krėsluose, tuo pačiu išlaikydama gana masyvaus automobilio stabilumą ir gesindama tiek šonines jėgas, tiek vertikalų kėbulo judėjimą. „Ford Galaxy“ taip pat turės versiją su galinės pakabos prošvaisos palaikymo sistema, užtikrinančią saugų važiavimą su sunkiu bagažu.

„Ford Galaxy“ dyzeliniai varikliai 

Debiutuoja naujas 2 litrų darbinio tūrio „TDCi Bi-turbo“ dyzelinis variklis:

  • Generuojantis 210 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.
  • „Naujasis „TDCi“ dyzelinis variklis atliepia mūsų „EcoBoost“ šeimos filosofijai – mažesnis darbinis tūris, didesnė galia, didesnis efektyvumas ir taupumas. Dyzelis su dviem turbinomis užtikrina puikią trauką visame sūkių diapazone, o turbininiam varikliui būdinga „duobė“ visai nejuntama“, - teigė „Ford Engine Programs“ vyriausiasis inžinierius Andrew Brumlis.
  • Kita opcija „Galaxy“ pirkėjams - 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis gali būti 120, 150 arba 180 AG.

„Ford Galaxy“ benziniai varikliai 

Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 160 AG 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ arba 240 AG 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ variklius. „Ford“ apdovanojimus pelnę „EcoBoost“ varikliai išgauna tokią pat galią kaip didesni varikliai, tačiau pasižymi mažesnėmis degalų sąnaudomis ir mažesnėmis emisijomis.