Toks dinamiškas, kaip ir atrodo – kiekviena savo detale

Ford Puma

Profesionalų sukurtas dizainas ir konstrukcijos

NAUJASIS FORD TRANSIT FURGONAS

LENGVŲJŲ HIBRIDŲ TECHNOLOGIJOS VEIKIMO PRINCIPAS

LENGVŲJŲ HIBRIDŲ EFEKTYVUMAS

Vidaus degimo variklis veikia išvien su elektriniu varikliu. Važiuojant nedideliu greičiu arba sustojus, šis variklis gali išsijungti pats, o prireikus 48 V starteris-generatorius jį vėl sklandžiai užves. Atskira 48 V ličio jonų baterija rekuperacinio stabdymo metu įsikrauna automatiškai, kai važiuojate laisva eiga arba stabdote. Baterijos nereikia papildomai prijungti prie energijos šaltinio.

EFEKTYVUS DEGALŲ NAUDOJIMAS

Lengvųjų hibridų varos sistemos gali būti ekonomiškas būdas prisijungti prie perversmo elektrifikacijos srityje. Be to, lengvieji hibridai yra puikus pasirinkimas su trumpesnėmis kelionėmis savo kasdienybėje susiduriantiems žmonėms, ypač tuomet, kai tenka dažnai važinėti po miestus vidutiniu greičiu. Ford ketina pristatyti benzininę hibridinę varos sistemą. EcoBoost Hybrid technologija apsiginkluos mūsų 1 litro darbinio tūrio benzininius EcoBoost variklius turintys Fiesta, Focus ir Puma automobiliai. Pasitelkus naujausią dyzelinę Euro 6 technologiją, EcoBlue Hybrid sistemą turės ir Transit Custom bei Transit modeliai.